جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
رصاف

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مرکزی شیراز گفت: روحانیون، فضای مجازی را جزء سنگر انقلاب دانسته و حضور فعالی در آن داشته باشند.

حجت الاسلام امین رصاف،رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس،در گفتگو با خبر گزاری«حوزه» با تاکید بر حضور فعال طلاب در فضای مجازی، اظهارداشت: در اهمیت فضای مجازی همین بس که مقام معظم رهبری به آن تاکیدات فراوان داشته و اعضایی را برای ساماندهی فضای مجازی در نظر گرفته اند.

وی تصریح کرد: همان گونه که روحانیت در میادین دانشگاهی ،شهرها وروستاها وارد شده است باید در فضای مجازی کار تبلیغ را شروع کرده وبرنامه داشته باشد. 

وی بیان کرد: نقش دشمن در گسترش فضای مجازی در جامعه برکسی پوشیده نیست، لذا حوزهای علمیه باید حضور پر رنگ تری داشته باشند تا از آسیب های آن، جوانان در امان باشند.

مدیر حوزه علمیه مرکزی شیراز، در ادامه افزود: امروز طلاب ما از ابزار فضای مجازی در تبلیغ دین مبین اسلام وتبیین جایگاه واقعی شیعه استفاده کرده و به نشر آموزه های دینی بپردازند.

به گفته وی، روحانیون باید فضای مجازی را جزء سنگر اسلام وانقلاب دانسته و وسعی کنند ضمن حضور فعال،  با  برنامه های متنوع و جذاب حضور  داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیاز جوانان باشند.

این استاد حوزه شیراز، در پایان خاطر نشان کرد: امروز در زمینه فضای مجاز نیازمند دستاورد جدی هستیم و این امر به حضور فعال همه مومنان به خصوص طلاب دراین عرصه و پاسخ به شبهات بستگی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha