یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کتاب زندگینامه آیت‌الله العظمی بهبهانی در اصفهان رونمایی شد

حوزه/ از کتاب زندگینامه آیت‌الله العظمی میر سید علی موسوی بهبهانی با حضور جمعی از علما در همایش بزرگداشت این عالم بزرگ رونمایی شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از اصفهان ظهر امروز در همایش بزرگداشت آیت‌الله العظمی موسوی بهبهانی از کتاب زندگینامه این عالم بزرگ که به روایت اسناد ساواک  و به تهیه اداره کل اطلاعات استان نوشته شده، با حضور جمعی از علما و مسئولان در همایش بزرگداشت آیت‌الله موسوی بهبهانی رونمایی شد.

مدیرکل اداره اطلاعات استان اصفهان در این همایش  تصریح کرد: تدبر و تفکر در احوال بزرگان و علمای دین، در راستای آگاهی از روش و منش آنان در موقعیت های مختلف دوران  زندگی و مبارزه به خصوصو در جریان انقلاب اسلامی  یک ضرورت است.

وی افزود: تاریخ مبارزات اسلامی و مردمی در ایران به ویژه مبارزه روحانیت علیه حاکمیت فاسد پهلوی، افراد بسیاری  به خود دیده است، بزرگانی که با در دست گرفتن جان خویش و بدون هیچ توقع مادی و دنیوی، به مرزبانی از سنگرهای قلعه محکم اسلامی  پرداخته اند.

سلطانی خاطرنشان کرد: نسل های آینده باید بدانند این کشور در چه شرایطی بوده و در میان آن سختی ها چه بزرگوارانی جان برکف، با تلاش های مخلصانه که با انواع محدودیت ها همراه بوده،زمینه آزادی ملت ایران را در پرتو انوار الهی اسلامی عزیز فراهم ساخته است.

وی در ادامه به اولویت قرار دادن اداره کل اطلاعات برای ثبت و ضبط در زمینه افراد موثر در انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی(ره)  اشاره کرد و گفت: امیدواریم زندگی  افرادی را که نقش کلیدی داشته‌اند را به صورت کتاب در بیاوریم و به مردم عرضه کنیم تا از شیوه زندگی آنها الگو گرفته شود.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha