یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم

حوزه/در مراسمی ، از ۳۲ نفر از طلاب پژوهشگر برتر مدرسه علمیه حقانی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مراسم تجلیل از پژوهشگران  برتر مدرسه علمیه حقانی که با حضور حجج اسلام والمسلمین عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه ،فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم،رفیعی معاون پژوهش حوزه استان قم، واحدی مدیریت مدرسه و اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه حقانی برگزار شد حجت الاسلام  قاسمیان، ضمن خیر مقدم گزارشی از روند پژوهش این مدرسه ارائه نمود.

وی گفت: آموزش و پژوهش مدرسه حقانی در پایه های اول تا چهارم به صورت پلکانی و با برنامه ریزی مناسب ایجاد گردید، که آشنایی با روش و اسلوب نوشتن صحیح، تعمیق مباحث آموزشی و پرورش طلاب مستعد در زمینه پژوهش  از اهداف آن به شمار می روند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در سخنانی گفت: در شورای معاونین ستاد مرکزی، تلاش زیادی برای احیای امور پژوهش در حوزه های علمیه مشاهده می کنیم و بحمدالله ثمربخش هم بوده و نتیجه اش را در سال تحصیلی جاری مشاهده می کنید؛ کارهای بنیادین خیلی خوبی در اینجا انجام شده و لازم میدانم از زحمات  حجت الاسلام و المسلمین رفیعی تشکر کنم.

*حوزه شیخ انصاری ها و آخوند خراسانی ها تربیت کند

وی خاطر نشان ساخت: روزی حوزه های علمیه شیخ انصاری ها و مرحوم آخوند خراسانی داشته است و امروز با این عظمت و با این تراکمی که در حوزه های علمیه هست، باید شیخ انصاری ها و آخوند خراسانی ها تربیت کند.

مدیر حوزه علمیه استان قم  افزود: هنوز ما با آن هدف بلندی که داریم فاصله زیادی است و بایدهرچه زودتر این فاصله ها را برداریم؛ حوزه های ما باید شخصیت هایی مانند امام راحل ره، شیخ انصاری ها، شیخ مفیدها و آخوند خراسانی ها تربیت کند و من  یقین دارم با وضعیتی که این گونه مدارس موفق ما دارند، در آینده نه چندان دور شاهد این ارتقاء و تکامل شایسته خواهیم بود.

در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین واحدی مدیر مدرسه علمیه حقانی گفت: این روز، روز بزرگی برای مدرسه است و امیدواریم سال های آینده با عنایات حضرت حق و با توجهات امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  قدم های بزرگتری در پژوهش برداشته شود.

خاطر نشان می شود: در پایان این مراسم از 32 تن از پژوهشگران برتر مدرسه علمیه حقانی تقدیر شد و هدایایی به آنان تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha