یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت الله شبیری زنجانی

حوزه/ قائم مقام وزارت امورخارجه در سفر خود به قم با حضرت آیت الله شبیری زنجانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حضرت آیت الله شبیری زنجانی  در این دیدار درخصوص رابطه ایران با کشورهای همسایه و منطقه توصیه به صبر و شکیبایی و تحمل برخی ناملایمات ضمن حفظ عزت نمودند و با اشاره به  آیه 35 سوره فصّلت گفتند: قرآن توصیه می کند "إدفع بالّتی هی أحسن" ، یعنی در تعامل با دیگران باید به طریق أحسن برخورد کنید و بدی را با خوبی دفع کنید.

این مرجع تقلید در پایان سلام و محبت خود به وزیر امور خارجه را ابلاغ کردند و  آرزوی توفیق و خدمت بیشتر برای ظریف و همکاران وی نمودند.

بر اساس این گزارش: مرتضی سرمدی  نیز در ابتدای این دیدار،ضمن ابلاغ سلام دکتر ظریف به معظم له گزارشی از وضعیت روابط جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه را ارائه کرد.

 قائم مقام وزارت امورخارجه در این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با حجت الاسلام والمسلمین اعرافی رئیس جامعه المصطفی (ص) و سخنرانی در دانشگاه ادیان و مذاهب درجمع نخبگان حوزوی در محل نمایندگی وزارت امور خارجه در قم حضور یافت.

خاطرنشان می شود: از دیگر برنامه های وی در قم، شرکت در صبحانه کاری با حضور مدیران ارشد اقتصادی قم بود در این نشست پیرامون راهکارها و آسیب شناسی جذب سرمایه گذاری خارجی در استان تبادل نظر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha