جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
عمامه گذاری طلاب

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، ۱۶ رجب، در مراسمی به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند.

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع)، در مدرسه الغدیر اهواز، بیان داشت: با توجه به میلاد حضرت علی(ع)، جشن باشکوهی با حضور مردم و عشایر غیور عرب اهوازی در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار می‌ شود. در این مراسم نیز قرار است جمعی از طلاب به لباس روحانیت ملبس شوند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز،  با اشاره به آمار تلبس این مدرسه گفت: إن شاءالله با یاری خداوند متعال قرار است برای نخستین بار 11 نفر از طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز معمم شده و به فریضه مقدس تبلیغ بپردازند.

وی با بیان این‌که همگی طلاب، شرایط لازم جهت اخذ مجوز تلبس را دارا می‌باشند، ابراز داشت: همگی این 11 نفر در دوره تلبسی که از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان برگزار شده، شرکت کرده‌اند و موفق به اخذ مجوز پوشیدن لباس مقدس روحانیت، شده‌اند.

حجت‌الاسلام فرطوسی با بیان این‌که در جشن میلاد امام علی(ع) جمعی از علمای بزرگ استان خوزستان نیز حضور دارند، گفت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، علمای بلاد، مدیران و اساتید مدارس علمیه و روحانیت اهواز، در این مراسم باشکوه حضور به هم خواهند رساند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha