یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال -اجلاس اساتید سطح یک حوزه

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که آموزش مکالمه عربی در حوزه از دغدغه های مسئولین است گفت: دامنه این آموزش در سال تحصیلی جدید حوزه، توسعه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال صبح امروز در اجلاسیه اساتید حوزه علمیه قم که  با حضور مدیر حوزه های علمیه در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار شد گفت: اساس کار حوزه تعلیم و تعلم و عمل به شریعت برای خدا است این از ویژگی های حوزه علمیه می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قم افزود: با اهتمام شورای عالی و با اهتمام مدیریت حوزه براساس زمانی که احساس می شد نظام آموزشی جدید  سطح یک حوزه در سال گذشته به تصویب رسید و در دوازده مدرسه به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: بعد از موفقیت این آزمایش، این نظام آموزشی در سال جدید تحصیلی در بیش از یکصد مدرسه علمیه کشور به اجرا گذاشته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال بیان داشت: مسئله دیگر بحث آموزش زبان عربی در حوزه است و به عنوان دغدغه می باشد و با حمایت شورای عالی در تابستان سال گذشته آموزش به اجرا گذاشته شد و در سال تحصیلی 95-96 با شعاعی وسیع تر طلاب در  پایه دو آموزش زبان عربی را فراخواهند گرفت.

وی گفت:  این طلاب آموزش عربی را فراخواهند گرفت که بتوانند با مردم جهان ارتباط برقرار کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha