دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ استاد حوزه در نشست مجازی مدرسه علمیه معصومیه سلام الله علیها شهر یزد گفت: مردم هر جا احساس مسئولیت کنند کشور پیشرفت خواهد کرد، اما هر جا که خدای ناکرده مردم کنار کشیدند و یا فریب خوردند و امام و رهبری الهی جامعه را تنها گذاشتند، کشور دچار مشکلات شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام محمدرضا مظفری صبح امروز در نشست مجازی بصیرتی بانوان  مدرسه علمیه معصومیه سلام الله علیها وابسته به آستان مقدس امام زاده سید جعفر محمد علیه السلام یزد با موضوع«تبیین راهبرد آینده کشور» با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸خرداد، اظهار داشت: هر جامعه برای بالندگی نیازمند داشتن سه مؤلفه «امام و پیشوا»، «قانون» و «مردم» است.

استاد حوزه تصریح کرد: در زمان ائمه اطهار علیهم السلام مردم برای تشکیل حکومت دینی همراه ائمه(ع) نبودند و جامعه ای به سوی سعادت سوق می یابد که هر سه رکن را در کنار یکدیگر همراه با استقامت دارا باشد.

وی خاطر نشان کرد:  حضور مردم در انتخابات در تقویت حکومت دینی که بعد از ۱۴۰۰ سال تشکیل شده است تأثیرگذار خواهد بود و آینده کشور به حضور و همراهی مردم بستگی دارد.

استاد حوزه با یادآوری تلاش های امام خمینی(ره) برای استقرار حکومت دینی، اظهار کرد: هنر امام(ره) مردم را به صحنه آورد و نقش مردم را پررنگ کرد و همین حضور مردم و همراهی با انقلاب باعث سرنگونگی حکومت طاغوت شد.

حجت الاسلام مظفری خاطر نشان کرد: مردم هر جا احساس مسئولیت کنند کشور پیشرفت خواهد کرد، اما هر جا که خدای ناکرده مردم کنار کشیدند و یا فریب خوردند و امام و رهبری الهی جامعه را تنها گذاشتند، کشور دچار مشکلات شد.

وی با اشاره به توطئه های ۴۰ ساله دشمنان انقلاب اسلامی در براندازی نظام اسلامی گفت: همیشه حضور مردم در صحنه های گوناگون با تبعیت از ولی فقیه باعث شکست توطئه های دشمنان شده است.

استاد حوزه با دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات، اظهار کرد: سعی کنیم اهمیت انتخابات و تأثیر حضورمردم در تقویت امنیت داخلی و قدرت بین المللی را برای خانواده و اطرافیانمان تبیین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha