یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ت

نماینده ولی فقیه درکاشان تصریح کرد: شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با تحقق مرحله بیداری اسلامی مورد نظر امام راحل، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) در جهان بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، امروز در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برگزاری همایش ملی مردان امنیت و اقتدار و رونمایی از ۶ جلد کتاب در تجلیل از اسوه های مجاهدت و چهره های درخشان سپهر ایثارگری، در شهر ری، گفت: صلوات بهترین هدیه معنوی به محبان اهل بیت (ع) و دست اندرکاران انتشار آثار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید تهرانی و فخری زاده می باشد.

وی، به هدف سه مرحله ای امام راحل اشاره کرد و افزود: هدف اول امام امت، سرنگونی رژیم پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی، هدف دوم بیدار یک و نیم میلیارد مسلمان جهان و هدف سوم رفتن به سراغ تشنه گان عدالت در سراسر جهان برای آماده سازی ظهور امام زمان(عج) بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، قلم زدن در راه شهدا و تجلیل از اسوه های مقاومت را کمک به تحقق ظهور امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با تحقق مرحله بیداری اسلامی مورد نظر امام راحل، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) در جهان بودند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی، یادآورشد: فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها و مدارس به خوبی تبیین شود.

امام جمعه کاشان، برگزاری همایش ملی مردان امنیت و اقتدار و رونمایی از ۶ جلد کتاب در تجلیل از اسوه های مجاهدت و چهره های درخشان سپهر ایثارگری در شهری ری را کار بسیار پسندیده و مبارک دانست و ادامه داد: از این اقدام معنوی بسیار سپاسگزارم و برایتان از درگاه خداوند متعال برایتان اجری عظیم مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha