چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
آرم مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مردمی، علمی، اعتقادی، دارای ابتکارات گوناگون و آزموده شده در بحران­ها و حوادث گوناگون انقلاب و مایه افتخار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت گرامیداشت روز ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش، بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

باسمه تعالی

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ (صف/۴)

خدا آن مؤمنان را که در راه او در صف جهاد با کافران، مانند سدّی آهنین پایدارند بسیار دوست می‌دارد.

همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش استوار و قهرمان ایران اسلامی ندای آسمانی حضرت امام خمینی(ره) را در ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ شمسی لبیک گفته و هم‌صدا و همراه با امت اسلامی در مبارزه بی‌امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب همچون سدی آهنین قیام کرد و به عنوان بازوی توانمند امنیتی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مستمری را در ابعاد مختلف آغاز نمود. و با فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی روز ۲۹ فروردین ماه روز ارتش نامگذاری شد.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مردمی، علمی، اعتقادی، دارای ابتکارات گوناگون و آزموده شده در بحرانها و حوادث گوناگون انقلاب و مایه افتخار است.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه امیدوار است ارتش جمهوری اسلامی ایران به توفیق الهی براساس احساس تکلیف با تعمیق روحیه دینی و انقلابی خود زمینه اقتدار انقلاب اسلامی را بیش از پیش در سراسر جهان فراهم نموده و چشم طمع بیگانگان را نسبت به تعرض به هر گونه منافع انقلاب اسلامی در صحنه جهانی کور سازد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

۲۹/۰۱/۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha