یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: آتش زدن قرآن در سوئد و توهین به این کتاب که خط به خط آن کلام خداوند برای هدایت بشریت است به نوعی نشان می دهد که عاملان و مسببان این فاجعه عقیدتی، خود از یاران شیطان هستند

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: در سال های اخیر یک هجمه گسترده علیه جهان اسلام از سوی دشمنان به راه افتاده است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: ایجاد، تجهیز و تسلیح گروهک های تروریستی، پروژه اسلام هراسی، توهین و هتاکی به کتاب آسمانی مسلمین، به شهادت رساندن روحانیون در حرم رضوی و... تنها گوشه ای از توطئه و دسیسه های ننگین مستکبرین و دشمنان دین رسول الله (ص) است.

این استاد حوزه با انتقاد از خشونت علیه مسلمین، مساجد و به ویژه قرآن کریم در کشوری به اصلاح دارای «دموکراسی» به نام سوئد، بیان کرد: خداوند متعال خود سرچشمه آزادی و حریت است و این ودیعه بزرگ را در اختیار همه انسان ها قرار داده است، با این وجود در کشوری که خود را منادی آزادی بیان می داند به عینه می بینیم که این آزادی به دستاویزی برای تخریب و توهین به اعتقادات و مقدسات دیگران تبدیل شده است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج افزود: آتش زدن قرآن و توهین به این کتاب که خط به خط آن کلام خداوند برای هدایت بشریت است به نوعی نشان می دهد که عاملان و مسببان این فاجعه عقیدتی، خود از یاران شیطان هستند و به نوعی می توان آنان را مجریان اوامر ابلیس تلقی کرد.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه توهین به مقدسات دیگران خود یک گناه بزرگ و ناهنجاری اجتماعی و عقیدتی است، اظهار کرد: از حضرت پیامبر (ص) روایت شده است که «خدای متعال فرمود: هر که اهانت برساند به یکی از دوستان من، پس کمر به مبارزه‌ با من بسته است».

حجت الاسلام نبوی بیان کرد: حال سئوال اینجاست که توهین و آتش زدن کتاب آسمانی قرآن چه خروجی برای جوامع غربی که امروز در معنویات و اعتقادات به بن رسیده اند، می تواند داشته باشد؟!

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج بیان کرد: هیچ انسان موحد واقعی و راستینی به خود اجازه نمی دهد که به کتب آسمانی دیگر ادیان الهی توهین کند، زیرا توهین به مقدسات دیگر ادیان الهی و آسمانی به نوعی توهین به انسانیت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha