یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
تصاویر/ افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان سردشت

حوزه/ ماموستا رحیمی گفت: بر امت اسلامی و خصوصا قشر علما و روحانیون واجب است که مسئله قدس و فلسطین رو تبیین کنند و اجازه ندهند بیش از این ملت فلسطین زیر ستم و ظلم استکبار جهانی و عوامل آن در منطقه، باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی ماموستا خدر رحیمی شامگاه چهارشنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در سالن اداره تبلیغات اسلامی سردشت برگزار شد، با بیان این که دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی درصدد وارونه جلوه دادن حقایق جامعه اسلامی است، اظهار داشت: دشمن امروز با تمام قوا و نیروهای خود وارد عرصه نبرد فرهنگی و نرم شده است و در این راستا در خصوص اعتقادات، خانواده، مسائل سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و ... القاء شبهه می کند و بر همه دلسوزان اسلامی واجب است در این مورد چاره اندیشی کرده و مقابله کنند.

وی ادامه داد: بر امت اسلامی و خصوصا قشر علما و روحانیون واجب است که مسئله قدس و فلسطین را تبیین کنند و اجازه ندهند بیش از این ملت فلسطین زیر ستم و ظلم استکبار جهانی و عوامل آن در منطقه، باشند.

امام جمعه بخش نالوس سردشت با بیان این که تبیین دستاوردهای نظام اسلامی وظیفه مهم روحانیون است، افزود: امروز عده ای با جلسات مخفی در قالب عرفان های کاذب به دنبال انحراف جوانان از مسیر دینی هستند و شناخت و رصد فعالیت آن ها لازم و ضروری است و از جمله مباحثی که باید در مورد آن تبیین صورت گیرد فعالیت دشمن در به انحراف کشاندن جوانان است که اصل هدف آن ها نیز ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و براندازی آن می باشد.

وی با بیان این که روحانیت و علمای اسلامی باید پلی میان مردم و مسئولین نظام باشند، گفت: هر کسی که مسئولیتی را در این نظام می پذیرد خود را باید وقف نظام کند و حق ندارد آن مسئولیت را نفع شخصی قلمداد کند.

ماموستا رحیمی در پایان با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در روز جهانی قدس اضافه کرد: یکی از مهم ترین وظائف ما در عصر حاضر تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس است و این مراسم هر چه با قدرت بیشتری برگزار شود، اقتدار و قدرت امت اسلامی به نمایش گذاشته می شود.

لقمان خسروپور، فرماندار سردشت و حجت الاسلام عباسپور رئیس مرکز اسلامی این شهرستان از دیگر سخنرانان مراسم بودند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha