سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام تسخیری

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: دشمن امروز با ابزار رسانه جبهه جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران باز کرده است و در این زمینه سرمایه گذاری های بسیاری دارد، ولی بی شک در این بخش نیز با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل که در مسجد جامع شهر سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: امام راحل در مسیر مبارزات انقلابی خویش علیه استبداد همواره به قرآن عمل کرد و همین عامل پیروزی نهایی ملت ایران شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: کسی که برای خدا قیام و انقلاب می کند ترسی از هیچ کسی ندارد و این همان صفت امام راحل بود که توانست با استفاده از توکل به پروردگار نظام اسلامی را پایه گذاری کند.

حجت الاسلام تسخیری اظهار کرد: امام راحل همواره ایمان به خدا را عامل و پیش زمینه ای برای نترسیدن از ابرقدرت های دنیا می دانستند و همین امروز باعث شده است که این انقلاب در جهان مطرح باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه یادآور شد: امروز دهه نودی های ما به مانند دهه ۴۰ پشت سر این انقلاب و نظام استوار ایستاده اند و این راه مقدس را استمرار می بخشند.

وی عنوان کرد: امروز دشمن از انواع روش و توطئه های برای تضعیف و حتی از بین رفتن این انقلاب استفاده می کند، ولی وعده الهی است که این نظام همچنان در اوج و اقتدار باشد.

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: دشمنان بیش از ۴ دهه است که هر توطئه ای اعم از نظامی، سیاسی، تحریم و... را علیه این ملت به کار برده اند ولی خود آمریکایی ها بارها اذعان کرده اند که تحریم ها علیه ملت و نظام ایران تاثیری ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه خاطرنشان کرد: دشمن امروز با ابزار رسانه جبهه جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران باز کرده است و در این زمینه سرمایه گذاری های بسیاری دارد، ولی بی شک در این بخش نیز با شکست مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به عنوان پایگاه اسلام در جهان شناخته می شود، گفت: شاید در ظاهر کم کاری های مسئولان و مدیران گذشته مشکلاتی را برای نظام و ملت ایجاد کرده است، ولی باید گفت که این انقلاب همچنان در مسیر خود در حال حرکت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: دشمن تمام تلاشش را دارد که اجازه ندهد که پیام امام(ره) و انقلاب که همان وحدت جهان اسلام است به گوش دیگر کشورها برسد، بنابراین باید با تمام قدرت، جلوی این توطئه های دشمنان وحدت مسلمین را بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha