شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
علائیان

حوزه/ معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات گفت: هدف از برگزاری جشنواره مشکات، شناسایی استعدادهای هنری فرزندان و تقدیر از همسر و فرزندان هنرمند طلاب است که به تولید آثار هنری می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین علائیان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری خانواده طلاب در سال جاری، گفت: این جشنواره از ابتدای آذر ماه آغاز شده است و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه جشنواره مشکات در سه رشته هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و هنرهای ادبی، برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای هنری فرزندان و تقدیر از همسر و فرزندان هنرمند طلاب است که به تولید آثار هنری می‌پردازند.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات بیان کرد: دومین جشنواره مشکات با موضوعات بانوان جبهه مقاومت، نقش مکمل همسر در موفقیت‌ها و ایفای رسالت حوزوی طلبه و نقش هدایت گرانه خانواده طلاب در بصیرت دینی و انقلابی جامعه در حال برگزاری است و موضوعات ایران جوان بمان و من حجاب را دوست دارم بخش‌های ویژه جشنواره هستند.
وی تصریح کرد: همسر و فرزندان تحت تکفل طلاب برادر و طلاب خواهر دارای پرونده پذیرشی فعال (طلاب ایرانی و غیر ایرانی) می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال آثار به پنل شخصی خود در سامانه سخای مرکز خدمات، قسمت خدمات فرهنگی، جشنواره مشکات مراجعه نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین علائیان با بیان اینکه سال گذشته در نخستین جشنواره مشکات بیش از ۱۴۰۰ اثر هنری ارسال شد، گفت: یکی از نقاط برجسته این جشنواره، ارسال ۳۵ فیلم‌نامه و ۲۱ اثر فیلم مستند و داستانی بود که نشان دهنده توجه خانواده طلاب به اثربخشی هنرهای نمایشی است و به یاری خداوند متعال در آینده می‌توان از این فیلم‌نامه‌ها برای تولید آثار فرهنگی استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha