سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
س

حوزه / امام جمعه کاشان در مراسم بدرقه  ۱۲۰ نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی کاشان و بیماران خاص به مشهدالرضا(ع) نسبت به خراب بودن آسانسور راه آهن کاشان و مشکل مسافران کم‌توان برای پیمودن پله‌ها اعتراض کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان، شب گذشته در مراسم بدرقه ۱۲۰ نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی کاشان و بیماران خاص به مشهدالرضا(ع) نسبت به خراب بودن آسانسور راه آهن کاشان و مشکل مسافران کم‌توان برای پیمودن پله‌ها اعتراض کرد.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه در قیامت بین زائرین تمام ائمه(ع)، درجه زائرین امام رضا(ع) از همه بالاتر و ثواب آنان بیشتر است، اظهار داشت: شخصی از امام جواد(ع) سوال کرد: "زیارت امام رضا(ع) فضیلت بیشتری دارد یا زیارت اباعبدالله‌الحسین(ع)؟ " که حضرت در جواب فرمودند: "زیارت پدرم افضل است، زیرا همه مردم امام حسین(ع) را زیارت می‌کنند، اما جز خواص شیعه، کسی به زیارت پدرم نمی‌رود".

نماینده ولی فقیه در کاشان، ضمن قدردانی از خادمین امام رضا(ع) که برای بدرقه زائران حضور داشتند، یادآور شد: به نیابت از یکی از ائمه(ع) یا حضرت ام البنین(س) این سفر را انجام دهید.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کاشان، سفر با عافیت و سلامت و با معرفتی را برای شما از خداوند طلب می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    واقعا امکانات ضعیف پارسال بعد عمل حراحی رفتم مشهد با قطار مع الاسف خیلی اذیت شدیم ویلچر پیدا نمی شد برای سوار شدن با اینکه قاصله سوار شدن طولانی بود حتی داخل حرم جا برای نماز معلولین خیلی خیلی کم بود مجبور بودم بعد زیارت نمازها را بیام هتل بخوانم در حقیقت بیشتر از اینها انتظار امکانات هست هر چند کمی امکانات مهیا شده