یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ایثار

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با بیان اینکه مکتب و سیره شهدا به نسل جوان و نوجوان جامعه معرفی شود، گفت: معرفی سیره و مکتب شهدا راهکاری نجات بخش برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، هبت الله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در همایش «شعر شهدای مدافع امنیت لرستان» که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا چشم و چراغ این مرزبوم هستند و در نزد خداوند جایگاهی رفیع و والا مرتبه دارند، گفت: مادران و همسران شهدا به تأسی از سیره حضرت زهرا(س) و حضرت ام البنین(س) فرزندانی ولایت مدار، شجاع و انقلابی تربیت کردند که در راه اهداف اسلام و انقلاب جان خود را فدا کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی مدافع ارزش ها و آرمان های شهدا و قدردان خانواده های آنان هستند، اظهار کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در راه اعتلای روزافزون اهداف والای نظام و انقلاب تا پای جان ایستاده و مقاومت خواهند کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با بیان اینکه مکتب و سیره شهدا به نسل جوان و نوجوان جامعه معرفی شود، خاطر نشان کرد: معرفی سیره و مکتب شهدا راهکاری نجات بخش برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

هاشمی در پایان با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، گفت: ایران اسلامی با خون شهدا زنده و سرافرازتر خواهد شد و نام ایران اسلامی برای همیشه در جهان خواهد درخشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha