دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: امیدواریم زندانیان آشوب‌های اخیر که فریب خوردند، مشمول عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار بگیرند، زیرا این عفو بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: دشمن در عمل نشان داد که هرگز نخواهد و دوست ندارد در این کشور امنیت حاکم باشد.

امام جمعه سنندج گفت: از سوی دیگر دشمن برای رسیدن به مطامع شیطانی خود به دنبال ایجاد تفرقه قومی و مذهبی در کشور است، لذا باید بسیار هوشیار باشیم و فریب مظلوم نمایی‌های معاندان را نخوریم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگر با اشاره به اینکه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند، تأکید کرد: ملت ایران در همه عرصه‌های ملی حضور خویش را در عمل نشان داده‌اند، لذا هرگونه خدمتی به مردم این مملکت خود جهاد محسوب می‌شود.

ماموستا رستمی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی موجود در جامعه را به وزیر اقتصاد و دیگر متولیان امر منتقل کرده‌ایم و انتظار داریم که هرچه سریعتر اوضاع سامان پیدا کند.

وی با تقدیر از عفو محکومان اغتشاشات اخیر توسط رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: امیدواریم زندانیان آشوب‌های اخیر که فریب خوردند، مشمول عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار بگیرند، زیرا این عفو بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha