سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نماینده استاندار فارس در امور روحانیت

حوزه/ نماینده استاندار فارس در امور روحانیت بر لزوم توانمند سازی اقتصادی و خود اشتغالی طلاب تأکید کرد و گفت: برنامه‌هایی در عرصه توانمند سازی اقتصادی طلاب و روحانیون در دستور کار قرار دارد که با همت مسئولان حوزه‌ علمیه و روحانیت در دست پیگیری است.

حجت الاسلام سید محسن فاطمی مسئول پیگیری امور طلاب استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شیراز، اظهار داشت: برنامه‌هایی در عرصه توانمند سازی اقتصادی طلاب و روحانیون در دستور کار قرار دارد که با همت مسئولان حوزه‌ علمیه و روحانیت در دست پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه استانداری فارس از هرگونه پیشنهاد و ایده در راستای اقدامات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال استقبال می‌کند، گفت: بزودی جهت برنامه ریزی در راستای اشتغال زایی و توانمندسازی مناسب برای طلاب و خانواده‌های آنها تفاهم نامه‌ای بین دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و حوزه علمیه فارس منعقد خواهد شد.

نماینده استاندار فارس در امور روحانیت بر لزوم توانمند سازی اقتصادی و خود اشتغالی طلاب تأکید کرد و یادآور شد: طرح‌های مهارت آموزی طلاب و خانواده آنها، طرح ایجاد شهرک مذهبی و فرهنگی با مدیریت روحانیون، اعطای تسهیلات کم بهره جهت ایجاد مشاغل خرد و خانگی برای هر نفر اشتغال مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را شامل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha