پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
آیت الله سلیمانی

حوزه/انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم به مناسبت شهادت آیت الله سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم به مناسبت شهادت آیت الله سلیمانی بیانیه ای صادر کرد که به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» ﴿احزاب-۲۳﴾

سنت الهی بر این است که شهادت پاداش مجاهدانی است که عمری را با اخلاص در خدمت به مردم بوده و با پاسداری و اعتلای حق، عمر خویش را سپری می کنند.

شهادت آیه‌الله عباسعلی سلیمانی، مزد تلاش مخلصانه‌ای است که این روحانی مجاهد از سنگر امامت جمعه تا نمایندگی ولی‌فقیه، حضور در میدان‌های مختلف از مبارزه با طاغوت، حضور در میدان دفاع مقدس، روشنگری‌های سیاسی و فرهنگی او در جبهه انقلاب، مشی مردمی و خدمات اجتماعی تا حضور در مجلس خبرگان رهبری، به دست آورده و از ایشان شجره طیبه‌ای ساخته بود که میوه‌ای جز شهادت ثمر نمی‌داد. بدون تردید هر قطره خون چنین رادمردانی از تبار علماء راستین، جز به تقویت اسلام و انقلاب و رسوائی مخالفان روحانیت شیعه منتهی نخواهد شد.

در منطق امامین انقلاب اسلامی و آحاد امت انقلابی، روحانیت مهم‌ترین نماد حیات اسلام در جامعه و سخت‌ترین سد نفوذ دشمنان در کشورند. ما در کنار ملت هوشیار و انقلابی و پرورش یافته مکتب امامین انقلاب، از همه مسئولین اجرائی، امنیتی، قضائی مصرانه می‌خواهیم، با اقدام مناسب، به موقع و انقلابی، عوامل و آمران احتمالی این اقدام شنیع را شناسایی و اطلاع رسانی کرده و از روایت های ساختگی و مخرب افکار عمومی پیشگیری نمایند.

قم مقدس، «انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha