یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1087697
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
دهه کرامت

حوزه/ همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س)، در سراسر استان بوشهر برنامه های متنوعی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت دهه پربرکت کرامت طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اجرا می شود.

اداره کل کتابخانه های بوشهر اعلام کرده که با هدف معرفت افزایی و تعمیق بصیرت دینی، همزمان با دهه پربرکت کرامت در سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام، حضرت معصومه سلام الله علیها و تکریم حضرت شاهچراغ علیه السلام، طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ۳۱ اردیبهشت، ۵ و ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ با مراجعه حضوری به هر یک از کتابخانه‌های عمومی، به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی استان شوند.

جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر بر فراز بام جم

به مناسبت شب ولادت با سعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) مراسم جشنی در پارک چگاسه جم تحت عنوان دختر لبخند خدا، همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم و مولودی خوانی حاج میثم بهرامی و کربلائی سید مصطفی سید میرزایی با همخوانی سرود جشن فرشته ها و بیعت میکنم همراه با نور افشانی برگزار شد.

در این جشن باشکوه از دختران نخبه تجلیل و به دخترانی که نامشان مزین به اسم مبارک معصومه بود به قید قرعه کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس و همچنین به دختران مسابقه نقاشی آتیه عکس، شاخه گلی زیبا اهدا شد.

جشن میلاد حضرت معصومه(س) در خارگ

مراسم جشن میلاد حضرت معصومه و در آغاز دهه کرامت در مسجد ولیعصر جزیره خارگ با سخنرانی حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ برگزار شد.

امام جمعه خارگ در این آیین اظهار داشت: فاطمه معصومه(س) اسوه ای بی بدیل در میان امامزادگان انقلابی است.

حجت الاسلام کارگر ضمن تبریک دهه کرامت افزود: منزلت وصف ناپذیر حضرت معصومه سلام الله علیها برای خاک نشینان قابل تصور نیست و آن حضرت اسوه ای بی بدیل در میان امامزادگان انقلابی برای همگان می باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خارگ تصریح کرد: داشتن حیات طیبه انسانی با یافتن الگوهای طیب و پاکیزه حاصل می شود و خداوند برای بشریت در حضرات معصومین و خاندان عصمت و طهارت قرار داده است.

برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در جم

کاروان خادمین حرم امام رضا علیه السلام حامل پرچم متبرک رضوی از روز جمعه پنجم خرداد ماه شهرستان جم را عطر آگین خواهند کرد.

حمید خورشید دبیر ستاد زیر سایه خورشید جم گفت: خادمان آستان قدس رضوی روز جمعه ۵ خرداد در بخش مرکزی و روز شنبه ۶ خرداد ماه در بخش ریز حضور دارند و با مردم و مسئولین دیدار و ملاقات خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha