شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
گ

حوزه / امام جمعه بادرود گفت: رونمایی موشک هایپرسونیک با نام فتاح، مردم فهیم و ولایت مدار ایران را خوشحال کرد و ترس در دل دشمنان و لرزه بر اندام اسرائیل غاصب انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر، ضمن قدردانی از حضور باشکوه و مردم در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲، اظهار داشت: این حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم در حقیقت تجدید عهدی با امام بزرگوار و بیعت مجدد با خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای بود.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه ملت ایران تا آخرین قطره خون خود از امام بزرگوار و دستاوردهای نظام ولایی به رهبری مقام معظم رهبری دفاع و حمایت می‌کنند، تأکید کرد: خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و با صراحت و قاطعیت می‌گوییم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

وی، ضمن اشاره به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره)، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در این مراسم، حضرت امام(ره) را از سرآمدان تاریخ در بوجود آوردن سه تحول بزرگ داخلی، امت اسلامی و در سطح جهان معرفی کردند.

حجت الاسلام قاسمی، ایمان و امید را مهمترین عامل کمک کننده به امام(ره) به نقل از مقام معظم رهبری دانست و با بیان اینکه بزرگترین توصیه حضرت امام(ره)، نگهبانی از میراث اوست، گفت: رهبری فرمودند، جبهه بندی‌ها تغییر پیدا نکرده و تغییر پیدا نخواهد کرد، جبهه استکبار و قدرتمندان عالم امروز هم مقابل ایران صف کشیده‌اند، البته با این تفاوت که امروز ملت ایران قوی‌تر شده ولی آنها ضعیف‌تر شده‌اند.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، تمام حرف من با نخبگان و هسته‌های انقلابی و آحاد مردم ایران، تلاش در زمینه زنده نگه داشتن ایمان و امید در کشور است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ادامه فرمودند، هرکس ایران و منافع ملی کشور و بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد و هر کس به دنبال جایگاه عزت ایران اسلامی است، باید ایمان و امید را در بین ملت ترویج کند.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن اشاره به خبر خوب و مسرت بخش رونمایی ابر موشک هایپرسونیک فتاح، یادآور شد: به گفته فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این موشک در دنیا کم نظیر است.

امام جمعه بادرود، به واکنش برخی رسانه‌های بیگانه در رابطه با رونمایی از هایپرسونیک فتاح اشاره کرد و گفت: رونمایی موشک هایپرسونیک با نام فتاح، مردم فهیم و ولایت مدار ایران را خوشحال کرد و ترس در دل دشمنان و لرزه بر اندام اسرائیل غاصب انداخت.

حجت الاسلام قاسمی، دستاوردهای نظامی کشور را مرهون تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد: دستیابی ایران به فناوری فوق پیشرفته موشک هایپرسونیک، نشان دهنده عزت و اقتدار جهان اسلام است.

امام جمعه بادرود، ضمن گرامی داشت روز ملی فرش و صنایع دستی ایران، اظهار کرد: صنایع دستی در حقیقت سفیران فرهنگی و هنری یک قوم و ملت در تمام جهان است و نشان دهنده اندیشه و ذوقی است که با هنر نمایش داده می‌شود.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: صنایع دستی و هنری هر کشور، بازتابی از فرهنگ، دین، هنر، آیین‌ها، باورها و ارزش‌های یک ملت است و از دو جهت اهمیت بسیار بالایی دارد، هم از نظر فرهنگی و هم از نظر اقتصادی.

وی تصریح کرد: از نظر فرهنگی صنایع دستی نقش بسیار مهمی در بازنمایی فرهنگ و سنت‌های هر کشوری یا منطقه‌ای دارد و از نظر اقتصادی حتی با سرمایه‌گذاری کم فرصت‌های شغلی زیادی را می‌توان فراهم کرد و به یک رسانه برجسته برای درآمدهای خارجی تبدیل نمود.

امام جمعه بادرود، بر لزوم همکاری مردم و مسئولان در صرفه جویی مصرف آب و برق تأکید کرد و گفت: مسئولین براساس مصوبه هیات وزیران باید نظارت جدی بر وسایل سرمایشی ادارات خود در عرصه صرفه جویی آب و برق داشته باشند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: صرفه جویی، کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن است، لذا مردم به منظور عدم قطعی آب و برق در فصل تابستان در اوج مصرف برق، از وسایلی که زیاد برق مصرف می‌کند، کمتر استفاده نمایند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha