دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
همایش روایت قتح قله در بوشهر

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: امروز فضای مجازی و رسانه‌ها در شاخه‌های مختلف در دسترس همه افراد قرار دارد بنابراین با استقامت و پایداری و دفاع مردمی این فضا را از دست دشمن بگیرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در همایش روایت فتح قله در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اظهار داشت: دوران دفاع مقدس تجربیات زیادی از لحاظ نوع مدیریت مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در همه امور برای ما به ارمغان آورد که قابل استفاده در هر شرایطی از زمان و مکان انقلاب به ویژه شرایط کنونی است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس به ما یاد داد که با هر امکاناتی که در اختیار داریم از دشمن نترسیم، افزود: با تربیت و آموزش جوانان انقلابی مانند دفاع مقدس، با اعتقاد و باورهایی که رزمندگان در آن زمان داشتند، ابزار و سلاح ایمان و تقوا در سایه مدیریت و فرماندهی کل قوا می‌توانیم در سطوح مختلف لشکری و کشوری موفق باشیم.

سردار رزمجو ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در حال بزرگتر شدن و به ثمر رساندن اهداف خود در مقیاس جهانی است و توانسته بسیاری از قله‌های بزرگ را فتح کند و کاخ‌های زور و ظلم را در هم بشکند؛ دشمنان انقلاب کم کم به غروب عمر خود نزدیک و انقلاب اسلامی به افق پیروزی‌ها در مقابل کفر جهانی می‌رسد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز با دشمنان مختلف در زاویه‌های گوناگونی از مخاطرات و تهدیدات در جنگ ترکیبی همه جانبه قرار گرفته که برای عبور از این فراز و نشیب‌ها باید از ویژگی‌های دفاع مقدس در عرصه‌های نبرد استفاده کنیم.

رزمجو با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن است عنوان کرد: قلم رسانه برای امیدآفرینی بخصوص برای جوانان اهمیت دارد و در این راستا از اندیشه‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌ها در طراحی و فرماندهی در سطوح مختلف استفاده شود.

وی اضافه کرد: امروز فضای مجازی و رسانه‌ها در شاخه‌های مختلف در دسترس همه افراد قرار دارد بنابراین استقامت و پایداری و دفاع مردمی را در این فضا قرار دهید و این فضا را از دست دشمن بگیرید چرا که میدان حقیقی دست شماست.

رزمجو با اشاره به اینکه تحریم‌ها از بدو انقلاب وجود داشته یادآور شد: فناوری‌های نظامی که درون انقلاب درست و تجهیز می‌شود بی‌نظیر است و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها فهمیده‌اند که نمی‌توانند به این کشور حمله کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha