چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
فاطمیه اندان خمینی شهر

کارشناس سیاسی گفت: در سؤالات نسل جوان، انقلاب هدف قرار گرفته و نباید بگذاریم که روح انقلاب را وارونه جلوه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سعید حجازی، صبح امروز در نشست جمعی از طلاب مدرسه علمیه فاطمیه اندان خمینی شهر گفت: گفتمان مقاومت وقتی کمک کننده است که به منظومه فکری تبدیل شود، در سؤالات نسل جوان، انقلاب هدف قرار گرفته و نباید بگذاریم که روح انقلاب را وارونه جلوه دهند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب باید جریان فتنه، کارشکنی های دشمنان و پیروزی های محور مقاومت را برای نسل جدید تبیین کنیم، از لزوم وحدت ملی بگوییم و پاسخ این سؤالشان را بدهیم که چرا ما باید به جنگ با رژیم غاصب صهیونیست برویم.

حجازی اضافه کرد: برای تبیین این موارد، شناخت انقلاب اسلامی و آشنایی با ماهیت، اهداف و آرمان‌های انقلاب و جریان شناسی مهم است.

کارشناس سیاسی ادامه داد: ایستادگی ایران در برابر رژیم صهیونیستی به این علت مهم است که این رژیم منحوس هدفش گرفتن مرزهای ماست چون می خواهد از نیل تا فرات را بگیرد و الان شاهد مقاومت نیروهای همفکر ما با آنها هستیم.

حجازی افزود: دشمنان از اول انقلاب با ما جنگیدند، زیرا ماهیت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است و ما دنبال خدامحوری هستیم نه انسان محوری، درحالی که دشمن دنبال انسان محوری و در نهایت پوچ گرایی است؛ از ملت مظلومی به نام فلسطین دفاع می کنیم چون مسلمانند.

وی به عملیات طوفان الاقصی اشاره و اضافه کرد: اکنون‌ نبرد انتفاضه به نبرد موشک‌های نقطه زن تبدیل شده و این اتفاق با حرکت ایران و تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha