سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
اجتماع بزرگ  نرجسانه‌ای ها در حمایت از مردم غزه

مسئول هیئت نرجسانه گفت: بانوان ما و همه دنیا باید بدانند که حمایت از غزه حمایت از اسلام و تشیع است و مبارزه با اسرائیل مبارزه با دشمنان اسلام و تشیع است.

ریحانه زنده‌دل دختر نوجوان ۱۶ ساله‌ای که در اجتماع دختران آفتاب حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمده‌م که آنها بدانند اگر همه مردم دنیا به شما پشت کنند ما مردم ایران پشت شما هستیم.

وی ادامه داد: وظیفه همه دختران ایرانی این است که دست از حمایت از مردم غزه و برائت از رژیم منحوس صهیونیستی برندارند و در این موضوع اختلاف سلایق را کنار بگذارند و نابودی اسرائیل هدف مشترک همه ما باشد.

این دختر نوجوان درپایان خطاب به اسرائیل گفت: نتانیاهو در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود که ایران یکی سه مواردی است که من از آن ترس دارم؛ حال می‌خواهم بگویم تو که انقدر از ایران اسلامی ترس داری غلط می‌کنی دهانت به یاوه‌گویی باز می‌کنی. بدانید که فلسطین بخشی از ایران اسلامی است.

فاطمه مشکات ۱۵ ساله هم دختر نوجوانی است که با بلند کردن پرچم در دستش سعی دارد خشم خد را از جنایات وحشتناک اسرائیل در دستانش جمع کند و با شعار "مرگ بر اسرائیل" فریادش را به دنیا برساند.

وی می‌گوید: ما امروز در اجتماع بزرگ دختران مقاومت شرکت کردیم تا مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بکوبیم؛ ما می‌دانیم که مبارزه با رژیم صهیونیست و همه مستکبران مسیر دشواری برای ما است اما وعده الهی محقق خواهد شد و ایستادگی و مقاومت در این مسیر رمز موفقیت ما است.

او ادامه داد: از همه دختران ایرانی می‌خواهم که هرکدام رسانه باشند و تا دشمن را از پا درنیاوردند دست برندارند.

این دختر نوجوان در پایان خواست تا این شعر را بخواند:

الوعده وفا

ما از این نورِ به وادیِ حضور آمده‌ایم

به صفِ لشکرِ اصحابِ ظهور آمده‌ایم

ما که قربانیِ عشقیم چو اسماعیلیم

ما در انگیزه‌یِ نابودیِ اسرائیلیم

حانیه جعفری ۱۲ ساله نیز ابراز کرد: اینگونه تجمعات این پیام را برای رهبر انقلابمان و جهانیان دارد که ما پای حمایت از مظلومان جهان هستیم و نمی‌توانیم شاهد جنایات وحشیانه در غزه باشیم و سکوت کنیم.

وی افزود: ما ملت امام حسینی هستیم که آزادگی شعارش بود و برای نابودی ظلم تا پای جان ایستاد و همه هستی خود را فدای این راه کرد پس چرا ما ساکت باشیم؟

محدثه حیدری جوان، مسئول هیئت نرجسانه هم گفت: اسرائیل قصد دارد مردم غزه نابود شوند تا این سرزمین را اشغال کند و سیاست یهودی ‌سازی غزه محقق شود؛ هدف این رژیم منحوس نابودی اسلام و شیعه است دشمنی دیرینه این رژیم با مسلمانان و شیعیان جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی تأکید کرد: همه بدانند که حمایت از غزه حمایت از اسلام است و مبارزه با اسرائیل مبارزه با دشمنان اسلام است. دشمنانی که از قدرت اسلام می‌ترسند.

حیدری جوان اذعان کرد: سرچشمه ولایت آنهایی هستند که نجرانیان حاضر به مباهله با آنها نشدند و قدرت الهی را در این خانواده دیدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های غربی در پوشش رویدادها و تحولات میدانی از جنگ غزه، نسل‌کشی فلسطینیان در غزه را با روش‌های مختلف توجیه کرده و سعی در خفیف جلوه دادن یا محق دانستن صهیونیست‌ها در اقدام به کشتار جمعی داشته‌اند و باید بگویم که شما رسانه‌های حامی تروریسم هستید لطفا دیگر از حقوق بشر سخن نگویید.

گزارش از مریم بیک‌دلو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha