پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
ی

حوزه / برگزیدگان جشنواره ملی سلاله با حضور مدیر کل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آستان علی بن باقر(ع) در اردهال کاشان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی سلاله استان اصفهان امروز با حضور مدیر کل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مسئولان و روحانیون در آستان علی بن باقر(ع) در اردهال کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف وامور خیریه کشور در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: با برگزاری جشنواره سلاله باید کارهای خوب فرهنگی، قرآنی و عمرانی بقاع متبرکه دیده شود.

وی ادامه داد: وجود بقاع متبرکه شاخص در استان اصفهان نشان از ایمان و تدین مردم این خطه شهید پرور و ولایت مدار دارد.

حجت الاسلام نوروزپور به بازتاب جشنواره ملی سلاله در سطح کشور اشاره کرد ویادآور شد: خیلی از کارهای خوبی که برگزیدگان جشنواره انجام داده بودند برای دیگر شهرستانهای کشور الگو قرار گرفت.

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه امامزادگان علاوه بر اینکه استاد قرآن و مبلغ دین بودند به مشکلات مردم و فقرا نیز رسیدگی می کردند، افزود: بقاع متبرکه باید علاوه بر انجام خدمات، اجتماعی و عمرانی نسبت به فعالیت های فرهنگی و قرآنی توجه ویژه داشته باشند.

نوروزپور در پایان با بیان اینکه بقاع متبرکه جوانان را با معارف قرآن و اهل بیت (ع) آشنا کنند، تصریح کرد: رواق و شبستان ساختن خوب است، ولی ارزش ساخت و ساز معنوی بیشتر از رواق و شبستان ساختن است .

ارائه گزارش حجت الاسلام طاهری پیرامون جشنواره سلاله، مرثیه سرایی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی سلاله و خادمان امامزادگان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha