چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024
امام جمعه خمیر

حوزه / امام جمعه خمیر گفت: ساختار اداری شهرستان بندرخمیر معیوب است و بسیاری از ادارات اختیارات کافی را برای رسیدگی به امور مردم ندارند، همین امر موجب شده مراجعات مردم بی‌نتیجه باشد، از این رو درخواست داریم ساختار اداری شهرستان ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر، امروز در نشستی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف شهرستان بندرخمیر، اظهار داشت: نیاز است تا سند توسعه و چشم‌انداز شهرستان تدوین شود.

وی با بیان اینکه به مدیران شهرستانی تکلیف شود که در این راستا حرکت کنند، گفت: با همت دانشگاهیان شهرستان این سند به صورت پیش‌نویس آماده شده است.

امام جمعه بندر خمیر ادامه داد: شهرستان بندرخمیر حجم زیادی از معادن استان را در خود جای داده و صنایع بزرگی نیز در آن حضور دارند، از این رو درخواست داریم که صندوق توسعه شهرستان راه‌اندازی شود.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: معادن و صنایع شهرستان در قالب قانون مسئولیت‌های اجتماعی برای مسائل اولویت‌دار هزینه شوند.

وی خاطرنشان کرد: ساختار اداری شهرستان بندرخمیر معیوب است و بسیاری از ادارات اختیارات کافی را برای رسیدگی به امور مردم ندارند، همین امر موجب شده مراجعات مردم بی‌نتیجه باشد، از این رو درخواست داریم ساختار اداری شهرستان ارتقا یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha