دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
همکاری بین جهاددانشگاهی و مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل

حوزه/ رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل با هدف توسعه صلح و سازش، ترویج فرهنگ بخشش و گذشت امضا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام سید حسین علوی روز یکشنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه صلح و سازش و ترویج فرهنگ بخشش و گذشت منعقد شده است.

وی بیان کرد: این تفاهم‌نامه امکان همکاری‌های مشترک بین دو نهاد را در زمینه‌های مختلفی از جمله پژوهش، آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی فراهم می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و درمانی فعالیت می‌کند.

حسام رسولی افزود: این تفاهم‌نامه زمینه همکاری‌های مشترک بین دو نهاد را در زمینه‌های مختلفی فراهم می‌کند که می‌تواند در توسعه صلح و سازش و ترویج فرهنگ بخشش و گذشت در جامعه مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه‌های پژوهش، آموزش و اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های مناسبی دارد که می‌تواند در اجرای این تفاهم‌نامه به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha