پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز مردم ایران با حضور در انتخابات از ارزش‌ها و قداست خاک وطن حمایت خواهند کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی صبح امروز در حاشیه برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: اولین رأیی که دادم مربوط به ریاست جمهوری است که آن زمان زائر امام رضا(ع) بودیم و در مشهد مقدس رأی خود را به صندوق رای انداختم.

وی با با قدردانی و تشکر از مردم آذربایجان‌شرقی و مردم ایران، گفت: تا به امروز در دوران تبلیغات و شناختن نامزدها مردم حضور پرشور و پررنگ داشتند و قطعا امروز نیز با حضور خود برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب می‌آفرینند.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امروز تمامی دنیا چشم شده‌اند و در حال تماشای ایران هستند و قطعا آن دست از کشورهایی که دوستدار مردم ایران هستند، منتظر یک حماسه پرشور از جانب مردم ایران هستند.

وی اضافه کرد: امروز مردم ایران با حضور در انتخابات از ارزش‌ها و قداست خاک وطن حمایت خواهند کرد.

رحمتی با اشاره بر اینکه دشمنان ایران به دنبال این هستند تا مشارکت در انتخابات کمرنگ باشد تا آنها به اهداف خود دست یابند، یادآور شد: مردم اثبات کردند برای حفظ این کشور و آرمان‌های آن از جان و مال خود می‌گذرند و این موضوع در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده و همیشه شاهد جانفشانی مردم برای انقلاب بودیم.

وی ادامه داد: امروز نیز با شرکت در این انتخابات اراده خود برای اداره کشور را به نمایش گذاشته و طبق روال دشمن ناکام خواهد ماند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha