چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ در سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع(ع) به دست فرقه وهابیت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، در سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع(ع) به دست فرقه وهابیت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بشرح زیر می باشد:

هشتم شوال ۱۳۴۴ هـ.ق یکی از دردناک‌ترین حوادث در مکتب تشیع به وقوع پیوست و شعله‌های جهل و کینه بر حریم مقدس و پاک قبور ائمه بقیع(علیهم‌السلام) افکنده شد.

انسان‌هایی کج اندیش و متحجر که فقط با زبان تیغ و شمشیر سخن می‌گفتند و از حقیقت رحمانی اسلام هیچ بویی نبرده بودند، وحشیانه به ستیز با معنویت، اخلاق و اصول اسلامی پرداخته و با تخریب قبور مطهر ائمه بقیع، خباثت و سفاکی خود را آشکار کردند.

کوردلانی که تفکرات واهی و غلط خود را به نام اسلام منتشر می‌کردند و امروز نیز خلف های همینان، با زهرپاشی‌ها و فتنه‌گری‌ها عامل اختلاف افکنی بین مسلمانان و تجهیز گروه‌های تکفیری شده اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط فرقه ضالّه وهابیت اعلام می‌دارد: جهان اسلام سالهاست قربانی وحشت‌آفرینی گروه‌ها و فرقه‌هایی است که در سرویس های اطلاعاتی و امنیتی استکبار تولید و تکثیر شده‌ و رنجی که امروز بسیاری از مسلمانان و دیگر مردمان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند در حقیقت در اتاق‌های فکر آمریکایی و صهیونیستی طرح‌ریزی‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha