یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: خستگی ناپذیری، تواضع، ولایت مداری و دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب از ویژگی های بارز شهید رئیسی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان امروز در یادواره شهدای حاج عمران و شهدای خدمت در کوهدشت با بیان اینکه خستگی ناپذیری ، تواضع، ولایت مداری و دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب از ویژگی های بارز شهید رئیسی بود، بیان داشت: راه شهدای خدمت ادامه خواهد داشت و مردم ایران اسلامی متحدتر و منسجم تر خواهند شد.

وی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی جوانانی تربیت کرد که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه هستند، گفت: ثمره خون شهید سلیمانی، موجب تحقق وعده صادق شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی‌ها را تربیت و به مقام سردار دلها رسید، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی نیز به مقام سید محرومان رسید، ایشان تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در پایان با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری باید به شخصیتی رأی دهیم که این علم را به سر منزل اصلی برساند بیان داشت: راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی این است که با بصیرت و انتخابی مناسب، شخصیتی به عنوان رئیس جمهور معرفی شود که راه دولت شهید رئیسی را ادامه دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha