جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
ل

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری گفت:مبانی دولت شهید ابراهیم رئیسی بر مبنای انتظار بود چون مردم امید داشتند که از این وضعیت خارج می شوند چون دولت در تکاپو و دوندگی برای بهبود وضعیت مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان سیریک به امامت حجت الاسلام محسن سالاری برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شهید خدمت و همراه هان گرامی ایشان گفت:ایستگاه آخر فرزندان خمینی(ره) شهادت است و خداوند این شهادت را برای سید ابراهیم رئیسی پذیرفت.

وی افزود: انتظار آمادگی است حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ایستاده بود برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و انتظار فقط نشستن و منتظرماندن نیست مواظب باشیم دشمنان انتظار ساخت خودشان را به ما تحمیل نکنند.

خطیب جمعه شهرستان سیریک گفت: انتظار در فرهنگ ما یعنی امید و آرزو ما باید انتظار را بشناسیم تا بتوانیم ابراهیم رئیس را بشناسیم و دوندگی رئیس جمهور شهید برگرفته از فرهنگ مهدویت و انتظار بود که برای پیشرفت جامعه افق تعیین کرده بود و جامعه ای که در آن انتظار و هدف نداشته باشد جامعه ای مرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری خاطرنشان کرد: دو دقیقه اگر پای صحبت های رئیس جمهور های قبلی می نشستی از زمین و زمان زده و ناامید می شدی ولی آمد در این نا امید دولت را به دست گرفت و امید را به جامعه بخشید.

وی اضافه کرد : در بحث مسکن در کمتر از سه سال توانست بیش از صد ها هزار مسکن تحویل مردم داد و بیش از دومیلیون مسکن در حال ساخت است در هشت سال گذشته وزیر مسکن نتوانست یک مسکن تحویل مردم بدهد.

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی در مرز های این مملکت برای خدمت به مردم به شهادت رسید ولی ما در خواب بودیم و رئیسی علمدار زمان ما بود.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha