چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
خانه مطبوعات

حوزه/ رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های ایران بر لزوم تشکیل فراکسیون مطبوعات و رسانه ها در مجلس دوازدهم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، ساسان شیخی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت مجلس دوازدهم ابراز داشت: تشکیل فراکسیون مطبوعات و رسانه‌های خبری در مجلس شورای اسلامی امری ضروری است ، کما این که یکی از ضعف‌های مجلس در حوزه رسانه و کمک به اهالی مطبوعات و رسانه‌ها در دوره های قبلی، عدم وجود چنین فراکسیونی بوده است.

وی افزود: اکنون با شروع به کار مجلس دوازدهم این انتظار وجود دارد که فراکسیون مطبوعات و رسانه‌ها ایجاد شود و به حوزه مطبوعات و رسانه‌ها در مباحث قانونگذاری، اقتصاد رسانه‌ها، یارانه رسانه‌ها و… به این وسیله کمک شود.

وی گفت: بی شک وجود این فراکسیون می‌تواند در بحث رسانه در استان‌ها و تقویت خانه‌های مطبوعات استان‌ها و رسانه‌های محلی کمک حال باشد.

شیخی همچنین بیان داشت: مقرر شد پس از تشکیل فراکسیون مطبوعات و رسانه‌ها، نشست‌های تخصصی به صورت ماهانه با حضور رسانه‌ها و تشکل‌های صنفی به ویژه خانه‌های مطبوعات استان‌ها برگزار شود تا مسائل رسانه‌ها در سطوح ملی و استانی مطرح و چاره اندیشی شود.

وی افزود: از سوی دیگر باید توجه داشت که فراکسیون مطبوعات و رسانه‌ها به پویایی رسانه‌ها از جنبه‌های مختلف کمک می‌کند و مشکلات و موانع این حوزه را برطرف کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha