سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
ل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت: در امر ازدواج جوانان خانواده ها مسایل مربوط به این موضوع را آسان بگیرندو دولت هم باید در امر ازدواج جوانان با در نظر گرفتن تسهیلات، اقداماتی را انجام دهد تا ازدواج جوانان به آسانی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب در خطبه های نماز جمعه شهرستان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا ( س) و هفته ازدواج اظهار داشت: تسهیل در امر ازدواج جوانان می تواند تضمین کننده جوانی جمعیت در کشور باشد.

وی افزود: در امر ازدواج جوانان خانواده ها مسایل مربوط به این موضوع را آسان بگیرند و دولت هم باید در امر ازدواج جوانان با در نظر گرفتن تسهیلات، اقداماتی را انجام دهد تا ازدواج جوانان به آسانی انجام شود.

خطیب جمعه شهرستان میناب گفت: خانواده ها نیز برای ازدواج جوانان خود شرایط سخت را پیشه نگیرند تا زمینه ازدواج آنها فراهم شود.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حماسه بزرگ چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، عنوان کرد: این انتخابات توجه خاصی دارد که منحصر به فرد هم نیز است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص، اظهار داشت: انتخابات صحنه حماسه و عزت و رقابت برای خدمت است و محلی قدرت نمایی برای نامزدهای منتخب نیست.

امام جمعه شهرستان میناب خاطرنشان کرد: انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورهای جهان متفاوت است چرا که انتخابات کشور ایران محل تبیین است و نامزدها باید از تخریب و تهدید و توهین به یکدیگر بپرهیزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی با اشاره به بخش دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: انتخابات در کشور ایران آبروی ملی محسوب می شود و همه ما از حامیان تا نامزدها برای حفظ آبروی ملی که آبروی نظام هم محسوب می شود قدم بر داریم.

امام جمعه شهرستان میناب تاکید کرد: در انتخابات به هیچ وجه برای تخریب و توهین افراد و نامزدها اقدام نشود بلکه برای مشارکت مردم و پیروزی کاندیدای مد نظر خود تلاش کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha