جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
ال

حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: این شهید والامقام پرورش‌یافته عید قربان و پرورش‌یافته مکتب امامت و ولایت از دلبستگی‌های خود گذشت تا به معنویت‌های الهی برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان بستک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان گفت: عید قربان عید موفقیت ابراهیم خلیل است؛ ابراهیم خلیل در مسیر خدا از عزیزترین چیز خود یعنی فرزندش گذشت تا به خدا برسد.

وی افزود: گذشت از دلبستگی‌ها در مسیر خدا باعث رشد و سربلندی انسان‌ها می‌شود

امام‌جمعه شهرستان بستک ضمن تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت گفت: در این دهه برنامه‌هایی تنظیم شده است که در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جهانگیری ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: این شهید والامقام پرورش‌یافته عید قربان و پرورش‌یافته مکتب امامت و ولایت از دلبستگی‌های خود گذشت تا به معنویت‌های الهی برسد.

وی اظهار کرد: شهید چمران کسی بود که آن زمان شرایط برای تحصیل در بهترین دانشگاه‌های دنیا برای او محیا بود تا در جهان جزو دانشمندان نام‌آور تاریخ شود؛ اما برای تقویت اسلام به لبنان سفر کرد و در آن جا فعالیت‌ها و مجاهدت‌های خود را ادامه داد که حزب‌الله امروز لبنان از برکات ایثارگری‌های شهید چمران است.

امام‌جمعه شهرستان بستک در پایان سخنرانی خود با اشاره به تعبیر حضرت آقا در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب از مشارکت آحاد مردم است که هر فرد می‌تواند با انتخاب اصلح خود مملکت را به سمت روشنایی ببرد؛ بنابراین لازم است خود را برای داشتن انتخاباتی باشکوه و سرنوشت‌ساز آماده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha