یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
قوامی

حوزه/ مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان، از برگزاری نخستین جشنواره تخفیف کتاب به‌مناسبت دهه ولایت و امامت، در مدرسه علمیه حضرت رقیه سلام‌الله‌علیها خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، از برگزاری نخستین جشنواره تخفیف کتاب به‌مناسبت دهه ولایت و امامت، در مدرسه علمیه حضرت رقیه سلام‌الله‌علیها خبر داد.

مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان با اعلام این خبر گفت: انتشارات این حوزه برای نخستین بار به‌مناسبت دهه امامت و ولایت جشنواره تخفیف کتاب را، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و سهولت دسترسی به کتب مورد نیاز حوزویان با همکاری مدرسه علمیه حضرت رقیه‌(سلام‌الله علیها) ویژۀ اساتید و طلاب خواهر برگزار می‌کند.

وی ابراز داشت: در این جشنواره آثار تولیدی این حوزه، کتب‌ فروشگاهی با موضوعات درسی و کمک‌درسی، آموزشی و پژوهشی، علوم و معارف اسلامی‏‏، سبک زندگی، خانواده، تعلیم و تربیت و همچنین سایر کتب علوم حوزوی عرضه شده است.

مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان با اشاره به ارائه خدمات برای اساتید و طلاب خواهر که یکی از اهداف راه‌اندازی فروشگاه انتشارات حوزه، تامین کتب مورد نیاز طلاب و اساتید حوزه با قیمت مناسب و تسهیل حوزویان به منابع علمی، مطالعاتی و آموزشی است، تصریح کرد: علاوه بر تخفیف دائمی ۱۰ تا ۲۰ درصدی کتب عرضه شده در این انتشارات، اساتید و طلاب می‌توانند کتب مورد نیاز خود را در این جشنواره با تخفیف ویژه(۲۰ تا ۳۰ درصد) تهیه نمایند.

وی با بیان اینکه انتشارات حوزه علمیه خراسان در طی سال به مناسبت‌های مختلف جشنواره تخفیف ویژه برگزار می‌کند، گفت: کلیه اساتید و طلاب برادر و خواهر می‌توانند از این تسهیلات ویژه در محل فروشگاه دائمی انتشارات حوزه واقع در خیابان امام خمینی(ره)، حدفاصل ۳۲ و ۳۴ برخوردار شوند.

حجت‌الاسلام قوامی با اشاره به سامانه اینترنتی و فروش آنلاین کتب در انتشارات حوزه علمیه خراسان گفت: همه مخاطبان حوزوی و غیر حوزوی در سراسر کشور می‌توانند جهت خرید اینترنتی کتاب، به سامانه انتشارات حوزه علمیه خراسان به نشانی book.hozehkh.com مراجعه و برای تهیه کتاب‌های مورد نیاز خود با تخفیف ویژه اقدام نمایند که پس از خرید، سفارشات آنها ارسال خواهد شد.

مدیر انتشارات حوزه علمیه خراسان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مدیریت مدرسه علمیه حضرت رقیه(سلام‌الله‌علیها)؛ آمادگی انتشارات این حوزه را. جهت برگزاری جشنواره تخفیف کتاب در مدارس علمیه خواهران و برادران در مشهد و شهرستان‌ها اعلام نمود.

لازم به ذکر است: این جشنواره از چهارشنبه ۲۸ خردادماه لغایت ۵ تیرماه، از ساعت ۸ الی ۱۸ به‌مدت ۹ روز در محل مدرسه علمیه حضرت رقیه سلام‌الله‌علیها واقع در چهار راه خواجه‌ربیع، کوچه حسین‌باشی ۸ در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ حوزویان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره‌های 05132008609-05132008165 تماس بگیرند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha