پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
سردار حزنی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کوثر از توزیع ۱۲۰۰ دستگاه کولر بین نیازمندان در استان بوشهر خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از بوشهر، سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز در مراسم توزیع ۱۲۰۰ کولر بین نیازمندان استان که با حضور گروه‌های جهادی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد گفت: ۱۲۰۰ کولر با تعامل و همکاری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر، بسیج سازندگی این استان و کمیته امداد استان بین محرومین و نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار حزنی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلفی همچون محرومیت زدایی خوش درخشیده است اذعان کرد: چهار هزار و ۷۷۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۹ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان و ۳۳ هزار و ۴۰۰ پروژه غیر عمرانی همچون اهدای جهیزیه، توزیع کولر و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد و ۷۹۹ میلیون تومان به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کوثر در کشور صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه گروه‌های جهادی در ساختار بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی در کشور اقدامات گوناگونی را در عرصه‌های مختلف به ارمغان آورده‌اند تصریح کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مستضعفین و محرومین از ویژگی‌های اصلی گروه‌های جهادی محسوب می‌شود.

سرتیپ علی رزمجو با بیان اینکه تاکنون هزار و ۳۴۲ واحد مسکونی با همکاری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر تحویل داده شده اظهار کرد: تاریخ و تجربیات متفاوت نشان داده است که هرجا از روحیه جهادی استفاده شود تمامی موانع برای رسیدن به آن هدف کنار خواهند رفت.

وی با بیان اینکه خدمت به مستضعفین نور خدا را در قلب‌ها منور می‌کند تصریح کرد: گروه‌های جهادی سرمایه عظیمی برای نظام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و همگی باید قدرشناس این مهم باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان جهاد تبیین و بصیرت افزایی را در جامعه در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم دانست و گفت: تا فرا رسیدن زمان انتخابات ریاست جمهوری تبیین و روشنگری در جامعه از اقدامات اصلی گروه‌های جهادی و انقلابیون محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha