چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024
ثصی

حوزه / محمدی فشارکی رسانه‌ها را سفیران امید دانست و گفت: رسانه‌ها علیرغم گله مندی‌هایشان باید پیام امید و روشنی را به مردم بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حمید رضا محمدی فشارکی عصر امروز در گردهمایی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان کاشان که در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: با وجود آنکه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید و همراهانش ضایعه اسفباری بود، اما موجب وحدت و همدلی مجدد آحاد ملت شد.

محمدی فشارکی، بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: امیدواریم با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی فضای خدمت، همدلی و رابطه نزدیک بین کارگزاران نظام و مردم تقویت شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، با بیان اینکه امروز نبض جامعه به دست اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی است، تصریح کرد: اگر امروز مسئولان بخواهند از حال شهر، بخش و استان خودشان با خبر باشند، باید ارتباط نزدیک و دو سویه خودشان را با اصحاب رسانه برقرار کنند.

وی به نقش رسانه در تولید و ارتقای قدرت نرم اشاره کرد و با بیان اینکه بالغ بر ۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در انتخابات شهرستان کاشان حضور دارند، ابراز کرد: رسانه‌ها نقش موثری در انتقال صحبت‌های کاندیداها، تبلیغات و حضور عوامل اجرایی بر اساس چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات دارند.

محمدی فشارکی، به نقش رسانه‌ها در ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت: بخش عظیمی از شور انتخابات و دیگر صحنه‌های انقلاب به خاطر فعالیت چشمگیر اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه‌های شهرستان به نحو احسن استفاده شود، یادآور شد: اگر نقادی رسانه‌ها اخلاق محور باشد، حتما مسئولان می‌پذیرند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، تصریح کرد همانطور که مسئولان باید رسانه‌ای باشند، رسانه‌های حرفه‌ای هم باید جایگاه، شرایط و اوضاع و احوال شهرستان و حیطه ماموریتی مسئولان را خوب بشناسند.

وی رسانه‌ها را سفیران امید دانست و با بیان اینکه رسانه‌ها در بدترین شرایط باید پیام امید را به جامعه تزریق کنند، اظهار کرد: رسانه‌ها علیرغم گله‌مندی هایشان، باید پیام امید و روشنی را به مردم بدهند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه رسانه‌ها به مسئولان بفهمانند که حرکت، سازماندهی و طراحی لشگر رسانه‌ای در مقابل صف دشمن چیست، ابراز کرد: علاقه مندیم بدانیم در کاشان لشگر رسانه‌ای به چه شکلی می‌خواهد در مقابل صف دشمن آرایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی باعث می‌شود مردم احساس کنند در کشور نقش آفرینند، گفت: امروز شهید جمهورمان را نداریم، ولی وقتی که از دستش دادیم شروع به بیان خدمات او و دولت کردیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان، به تشریح نقش رسانه در تبیین خدمات دولت شهید رئیسی پرداخت و با بیان اینکه اهالی رسانه خوب می‌دانند امروز هیچ چیزی در صنعت ارتباطات بهتر از اعتماد نیست، یادآور شد: رسانه‌ها صادقانه و خالصانه تلاش خودشان را در به‌دست آوردن اعتماد مردم به کار گیرند.

سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس شورای نگهبان، دادستان عمومی و انقلاب و دیدگاه و نظرات سه نفر از فعالان فضای مجازی و خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

رسانه‌ها سفیران امید هستند

رسانه‌ها سفیران امید هستند

رسانه‌ها سفیران امید هستند

رسانه‌ها سفیران امید هستند

رسانه‌ها سفیران امید هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha