چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین طائب گفت: امروز دشمن می‌کوشد مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی را از خط و ادامه راه شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، دور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب عصر سه‌شنبه در یادواره شهدای دانشجوی اردستان، مردم ایران را هوشمند و بابصیرت عنوان کرد و اظهار داشت: به‌طور حتم مردم به علت خدمات ارزشمند شهید رئیسی، راه شهید جمهور را ادامه خواهند داد.

وی با توصیه به مردم که راه و حرکت شهید رئیسی را ادامه دهند و از توپ و تشرهای دشمنان خارجی که با غر و لندهای داخلی‌ها همراه شده‌اند، واهمه نداشته باشند، تأکید کرد: مردم باید با انتخاب فرد اصلح برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، استمرار راه شهید رئیسی را رقم بزنند.

فرمانده قرارگاه عمار، تشییع پیکر شهید رئیسی را بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: مقام‌های بیش یکصد کشور بدون دعوت برای تسلیت و شرکت در این آیین، راهی تهران شدند که حضور این مقام‌ها احترام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: به برکت خون شهیدان، بیداری اسلامی از ایران به آمریکا صادر شده و چند نفر کارمندان عالی‌رتبه وزارت امور خارجه آمریکا به علت مسئله رژیم صهیونیستی اسرائیل، استعفا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی قطعا و بدون تردید بر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی پیروز می‌شود و به هدف‌ها وآرمان‌های والای خود خواهد رسید.

فرمانده قرارگاه عمار، اقدام‌های شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری را ستود و اظهار کرد: در آینده معلوم می‌شود که این شهید مجاهد در اقتصاد کشور، بنیادی را بنا نهاد که ایران اسلامی در این زمینه به ابر اقتصاد جهان تبدیل خواهد شد، آن هم اقتصاد تولیدمحور و خودکفا و اقتصاد منهای نفت که تکان‌ها، دیگر در آن بی‌تاثیر است.

وی، وضعیت مردم زلزله‌زده ترکیه و سیل‌زدگان پاکستان را یادآور شد و اظهار کرد: هنوز برخی آنها در چادر زندگی می‌کنند، در حالی که ایران با وجود پشتیبانی و حمایت از مقاومت و مردم غزه، رئیس جمهورش وقتی حادثه‌ای در کشور رخ می‌داد، سریع در نخستین فرصت برای مدیریت حادثه و خدمت به مردم خود را به محل حادثه می‌رساند.

فرمانده قرارگاه عمار، اقدام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در برگزاری نخستین مناظره کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ستود و به نامزدها توصیه کرد از کارهای حرام مانند تضعیف کردن یکدیگر پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: نامزدهای ارزشی در این دوره انتخابات نه تنها بهتر است به وحدت برسند، بلکه واجب است با هم اتحاد و انسجام داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عمار پیش‌بینی کرد، مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به بالای ۵۵ درصد برسد.

گفتنی است یادواره شهدای دانشجو اردستان به همت بسیج دانشجویی این شهرستان همراه با گردهمایی جهاد تبیین، حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۳، با یاد شهید جمهور در محل امامزاده اسماعیل (ع) اردستان برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha