پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
پولادی

حوزه / حجت الاسلام پولادی گفت: در عرصه انتخابات انسان مکلف به تکلیف می‌شود و باید آن تکلیف را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهرستان رودان روز گذشته با حضور حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در نماز خانه این مدرسه علمیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام پولادی در این نشست اظهار داشت: اولین رسالت ما این است که یأس را از مردم بگیریم، به آنان امید دهیم و وجوب شرکت در انتخابات را به آنان گوشزد کنیم، زیرا همه باید در انتخابات شرکت کنند و وظیفه ما این است که علاوه بر حضور در انتخابات، برای شرکت کردن دیگران هم تلاش کنیم.

وی افزود: در عرصه انتخابات انسان مکلف به تکلیف می‌شود، باید آن تکلیف را انجام بدهد، هرکس در انتخابات یک نقش دارد، برخی کاندید می‌شوند و برخی مسئولیت بررسی سوابق نامزدهای انتخاباتی را بر عهده دارند و نقش ما در این انتخابات آن است که اهمیت حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح را تبیین کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، با تأکید بر اهمیت انتخاب فرد اصلح، تصریح کرد: باید در این مسیر فعالیت کرد و مردم را راهنمایی نمود، اکنون زمان حساس راهنمایی و هدایت گری است و باید طبیب دوّار بطبه باشیم و به سراغ مردم رفته و منتظر مردم نمانیم و فردی را که می‌دانیم لایق است، انتخاب کنیم.

حضور در صحنه انتخابات یک تکلیف است

حضور در صحنه انتخابات یک تکلیف است

حضور در صحنه انتخابات یک تکلیف است

حضور در صحنه انتخابات یک تکلیف است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha