یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
استاندار قم پس حضور در انتخابات

حوزه/ نماینده عالی دولت سیزدهم در استان قم با حضور در مسجد دوطفلان مسلم، رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمد آقامیری، استاندار قم امروز هشتم تیرماه پس از انداختن رای خود در صندوق در مسجد طفلان مسلم در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در ابتدا یاد و خاطره شهدای عزیز خدمت به ویژه سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی را گرامی می‌داریم و تاکید می‌کنم به طور قطع امروز مردم ایران برنده انتخابات هستند.

رئیس شورای اداری استان ادامه داد: امروز به خواست خدا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با شکوه و با صلابت برگزار خواهد شد و نتیجه آن به طور حتم به سود نظام اسلامی خواهد بود، از همه سلایق هم جزو نامزدها هستند و مردم می‌توانند به هر کس می‌خواهند رای دهند.

نماینده عالی دولت در قم تاکید کرد: تقاضای ما از مردم فهیم و با بصیرت قم این است که همچون انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که استان قم از جمله استان های با نرخ بالای مشارکت بود، همچنان این نرخ رشد مشارکت را با حضور با صلابت خود در انتخابات امروز نیز حفظ کنند.

آقامیری گفت: ۷۴۷ شعبه اخذ رای در استان وجود دارد که بیشتر آن‌ها در خود شهرستان قم است، خدمات شعبه‌های رای گیری از راس ساعت هشت آغاز شده و شعبه‌ها همگی باز و فعال می‌باشند و مردم استان هم از همان لحظات آغاز رای گیری در صحنه حاضر هستند.

وی افزود: باز هم از مردم عزیز استان قم می‌خواهیم هر چه زودتر با حضور با صلابت خود در این امر الهی، مکتبی و انقلابی شرکت کنند.

گفتنی است، همزمان با سراسر کشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز جمعه در استان قم آغاز شد.

۸۶۰ هزار قمی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و ۷۴۷ صندوق رأی ثابت و سیار نیز جهت برگزاری آن پیش‌بینی‌ شده‌ که از این‌ بین ۶۲۰ صندوق ثابت و ۷۱ صندوق نیز سیار است.

از مجموع ۷۴۷ صندوق، ۶۹۱ صندوق در شهرستان قم، قنوات، سلفچگان، خلجستان، ۲۹ صندوق در شهرستان جعفرآباد و شهر قاهان و ۲۷ صندوق نیز در شهرستان کهک و بخش فردو مستقر شده‌اند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha