یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
پیام مشترک استانداریزد

حوزه/مردم عزیز و فهیم استان یزد هشتم تیر را به صفحه روشنی دیگری در تاریخ دلدادگی و همبستگی سیاسی مبدل ساختند و با مشارکت بیش از ۵۸ درصدی، به عنوان دومین استان در عرصه مشارکت در انتخابات، سرآمدی خویش را در بینش انقلابی و بصیرت آگاهانه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و مهران فاطمی؛ استاندار در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات هشتم تیر قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

انتخابات، فصل مشترک همبستگی و آگاهی مردم شریف برای مشارکت در عرصه تعیین سرنوشت خویش و آینده سازی برای ایران عزیز اسلامی است.

مردم عزیز و فهیم استان یزد هشتم تیر۱۴۰۳ را به صفحه روشنی دیگری در تاریخ دلدادگی و همبستگی سیاسی مبدل ساختند و با مشارکت بیش از ۵۸ درصدی، به عنوان دومین استان در عرصه مشارکت در انتخابات، سرآمدی خویش را در بینش انقلابی و بصیرت آگاهانه به نمایش گذاشتند.

بی‌شک این حضور شکوهمندانه، نشانه روشنی از عشق و علاقه وافر و پایبندی عملی مردم عزیز استان یزد به آرمان های بلند انقلاب اسلامی است که در صفحه تاریخی انتخابات ۸ تیر بار دیگر نمود پیدا کرد.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت ا... رئیسی و شهدای خدمت، از حضور ارزشمند و هوشمندانه یکایک مردم شریف استان یزد در انتخابات ۸ تیرماه صمیمانه تجلیل و صحت و سلامتی همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی و در راستای آرمانهای متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت نموده و از همه مردم عزیز استان دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می نماییم با حضور فعالانه و آگاهانه در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری که جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می شود حماسه مشارکت سیاسی خویش را در استان یزد تکمیل کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha