چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
طز

حوزه / کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی گفت: در اسلام و قرآن خانواده جایگاه مقدسی دارد به طوری که صدها آیه در شأن و منزلت خانواده در قرآن آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، ویژه برنامه «در پناه هم» به مناسبت روز مباهله و تکریم جایگاه خانواده در کاشان برگزار شد.

در این برنامه که با حضور خانواده‌های کاشانی برگزار شد، زینب رمضانعلی‌زاده کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی به ۲۴ ذی‌الحجه روز مباهله اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر مهربانی در این روز خانواده خود را برای اثبات حقانیت خدای متعال و اثبات نبوت همراه کردند و مسیحیان نجران وقتی دیدند پیامبر خانواده خود را که از بهترین‌ها هستند با خود آورده‌اند، نبوت ایشان را پذیرفتند، لذا در اسلام و قرآن خانواده جایگاه مقدسی دارد به طوری که صدها آیه در شأن و منزلت خانواده در قرآن آمده است.

رمضانعلی‌زاده، با تأکید بر ضرورت ارائه آموزش‌های لازم برای تحکیم بنیان خانواده، دستاورد چنین آموزش‌هایی را ایجاد محلی امن برای زوجین دانست.

وی با اشاره به روزهای با نشاطی که به مناسبت انتخابات در فضای شهری حکمفرما شده، گفت: باید کشور را خانه بزرگ خود فرض کنیم و برای انتخاب اصلح، بهترین فرد را که به خانواده نگاه ویژه دارد، انتخاب کنیم.

اجرای سرودهای آشیانه، فردخت ایران و برای ایران توسط گروه سرود باران و اجرای شاد رادیو محیطی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

انتهای پیام. /

صدها آیه در شأن و منزلت خانواده در قرآن آمده است

صدها آیه در شأن و منزلت خانواده در قرآن آمده است

صدها آیه در شأن و منزلت خانواده در قرآن آمده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha