شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
تصویری خاص از پذیرایی امام جمعه اردکان

حوزه/ تصویری از امام جمعه مردمی اردکان که در مراسم عزاداری امام حسین(ع) به پذیرایی از مردم می پردازد در شبکه های اجتماعی در حال بازنشر شدن است که نشان از اثر این اقدام در بین مردم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، تصویری از حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر اردکانی، امام جمعه مردمی اردکان که در مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) به پذیرایی از مردم می پردازد در شبکه های اجتماعی در حال بازنشر شدن است که نشان از اثر این اقدام در بین مردم دارد.

برخی از کانال های پر مخاطب یزدی با انتشار این عکس، به مردمی بودن امام جمعه اردکان اشاره کرده و اعلام کردند که روحانیت مثل همیشه در کنار مردم هستند و ارتباط ایشان، تایید کننده این سخن است.

تصویری خاص از پذیرایی امام جمعه اردکان از مردم در مراسم عزاداری اباعبدالله(ع)

یک اقدام ساده؛ ولی خاری در چشم دشمنان انقلاب و اسلام

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، از زمان پیروزی انقلاب، با هر توطئه ای به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان و بالاخص جامعه روحانیت هستند.

به طور قطع امثال امام جمعه اردکان، امام جمعه شهید تبریز و برخی دیگر از ائمه جمعه در شهرستان های استان یزد، می توانند الگوی برای دیگر روحانیون و طلاب جدیدالورود به حوزه های علمیه باشند، که با چنین رفتارهای متواضعانه و مردم‌داری خود، نقشه های چندین ساله دشمن را نقش برآب می کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha