شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید اقبال راستگوی

حوزه/متاسفانه در ادوار گذشته یکی از دلایل مشکلات اصلی کشور همین مواضع بسیار ضعیف و سخیف از سوی برخی افراد بود که موجب شد دشمنان گام‌های بیشتری برای مقابله با ملت ایران بردارند.

حجت الاسلام سید اقبال راستکویی فعال سیاسی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: خوشبختانه آنچه را که مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی مبنی بر مشارکت مردم در انتخابات مد نظر داشتند محقق شد و مردم در روز ۱۵ تیر به ندای رهبر خود لبیک گفتند.

این فعال سیاسی فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: امیدواریم آنچه را که رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان در خصوص وفاق ملی به مردم ایران وعده داده بودند در عمل محقق شود.

وی با اشاره به خاستگاه رای رئیس جمهور منتخب یادآور شد: آنچه را که در انتخابات مشاهده کردیم رای مردمی به رئیس جمهور منتخب بود و به همین دلیل عقیده داریم که رئیس جمهور منتخب وامدار جریانات با گروه‌های سیاسی نیست و به همین خاطر دست او برای عملیاتی کردن گفتمان و وعده‌های خود در انتخابات باز است.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اظهارات چند وقت اخیر یکی از وزرای سابق یادآور شد: شک نداریم که این سخنان که برآمده از عقل سلیم نیست سنخیتی با گفتمان رئیس جمهور منتخب ندارد و ما این سخنان را هرگز به پای آقای پزشکیان نمی‌نویسیم.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه نباید وقتی نسبت به موضوعی علم نداریم اظهار نظر کنیم یادآور شد: متاسفانه در ادوار گذشته یکی از دلایل مشکلات اصلی کشور همین مواضع بسیار ضعیف و سخیف از سوی برخی افراد بود که موجب شد دشمنان گام‌های بیشتری برای مقابله با ملت ایران بردارند.

وی خطاب به وزیر امور خارجه اسبق که به عنوان رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم اظهار نظراتی کرده است یادآور شد: بهتر است آقای ظریف در این زمینه‌ها مطالعه بیشتری داشته باشد تا دچار چنین اشتباهاتی نشده و بیشتر از این دردسر ایجاد نکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha