دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
اختتامیه استانی فعالانفضای مجازی  عرصه دفاع مقدس

حوزه / مدیرکل حفظ آثار استان خراسان رضوی با اشاره به اهداف جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی افزود: این جشنواره با هدف انسجام‌بخشی، هدفمند کردن تلاش‌ها و شناسایی مجاهدان و رزمندگان این عرصه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازمشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، امروز، در آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی این استان که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: هدف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت بیانگر آن است که از دوران دفاع مقدس تا هر زمان که ایستادگی در برابر ظلم و ظالم ادامه پیدا کند حفظ آثار و نشر ارزش‌های این عرصه ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در مراسم تنفیذ رئیس جمهور کشورمان؛ از همه آزادگان و ملت‌ها خواستند که برای مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی به‌عنوان باند جنایتکار در غزه به پا خیزند.

وی اضافه کرد: اگرچه واکنش‌های بسیار خوبی علیه جنایات رژیم کودکش صهیونیستی از کاخ سفید تا جهان اسلام و داخل کشور ایران به عنوان ام‌القرای اسلام صورت گرفته است اما بخشی از این مقابله، فرهنگی و عملیات روانی است که باید توسط نویسندگان، هنرمندان و فعالان فضای مجازی انجام شود.

یوسفلی زاده با بیان اینکه جدال حق و باطل در طول تاریخ همیشه وجود داشته است و افراد جنایتکار خود را اهل خیر دانسته و می‌دانند، افزود : همان طور که نتانیاهو در کنگره آمریکا خود را خیر و جمهوری اسلامی ایران را شر معرفی کرد.

جریان مقاومت امتداد دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تاکید کرد: باید معتقد باشیم که مقاومت امتداد دارد اگرچه مانند واقعه کربلا، مقاومت را در روز عاشورا به خاک و خون بکشند؛ امروز با به شهادت رسیدن 39 هزار نفر در غزه، مردم این شهر هنوز ثابت قدم ایستاده‌اند و قاطبه مردم جهان علیه صهیونیست‌ها به پا خاستند.

فعالیت در فضای مجازی تکلیف شرعی و انقلابی است

وی با اشاره به اینکه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت باید با صد زبان ترجمه و بیان شود ، گفت: یکی از این زبان‌های انتخابی فضای مجازی است که به‌عنوان ظرفیتی مهم به فضای حقیقی پهلو می‌زند و گاهی هم اثرگذاری بیشتری دارد؛ بر همین اساس فعالیت در این فضا یک تکلیف شرعی و انقلابی است.

یوسفعلی زاده در ادامه اهداف جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این جشنواره با هدف انسجام‌بخشی، هدفمند کردن تلاش‌ها و شناسایی مجاهدان و رزمندگان این عرصه برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تاکید کرد: فضای مجازی یک دنیا فرصت و بی‌نهایت تهدید است. این ما هستیم که با استفاده از یک دنیا فرصت می‌توانیم بی‌نهایت تهدید را خنثی و از طرفی مقابله به مثل کنیم زیرا ین توانمندی در نهاد انقلاب اسلامی وجود داشته و دارد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان استانی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در عرصه مجازی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha