پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
توانمندسازی

حوزه/ ششمین دوره توانمندسازی مدیران و مسئولان مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه خراسان، به‌همت دفتر امور مدارس این حوزه، پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسن رضایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اعلام این خبر گفت: ششمین دوره توانمندسازی مدیران و مسئولان مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه خراسان روز پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه در سطح استان خراسان با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کارگاه مهارت تصمیم‌گیری و حل مسئله از سلسله کارگاه‌های مدیریت مدارس علمیه، ایده‌پردازی فرهنگی، سنجش و اندازه‌گیری آموزشی و تبیین پشت پرده صاحبان اینترنت ایران و جهان از موضوعات مطرح شده در این دوره می‌باشد.

مسئول اداره توانمندسازی مدارس علمیه ادامه داد: برگزاری نشست آگاه‌سازی و پیشگیری از فرقه‌های فعال در فضای مجازی، دام‌ها و تهدیدها با حضور کادر مدارس علمیه خواهران استان‌های خراسان با همکاری مدیریت حراست از دیگر برنامه‌های این دوره است.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه توجه‌به استقبال شایسته مدیران و مسئولان مدارس علمیه، دوره‌های توانمندسازی مدیران و مسئولان مدارس علمیه با جدیت دنبال می‌شود، تصریح کرد: این دوره‌ها به‌صورت کارگاهی و در قالب نشست‌های ماهانه در طول سال برگزار شده و در پایان هر دوره، گواهی‌نامه آموزشی آن به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

شایان‌ذکر است: تاکنون بیش از ۷۵۰ نفر از مدیران و مسئولان مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه خراسان که شامل مسئولان علمی و تربیتی تبلیغی و کارشناسان آنان هستند، در این دوره‌ها شرکت کردند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha