جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ امام جمعه بجنورد گفت: شهادت «اسماعیل هنیه» نه تنها خللی در مقاومت اسلامی ایجاد نخواهد کرد بلکه موجب وحدت بیشتر و تقویت روز افزون این جبهه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نمازجمعه بجنورد اظهار کرد: شهادت هنیه برای ملت ایران سخت بود زیرا که دشمنان مهمانی مجاهد و غیوری را به شهادت رساندند و دل مردم ایران از این اقدام بزدلانه آزرده شد.

وی افزود: این شهید بزرگوار همیشه آمادگی شهادت، جنگیدن و مبارزه بود و در برابر همه مشکلات ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: شهید هنیه نزدیک به ۴۰ سال با رژیم صهیونیستی مبارزه کرد و ۶۰ نفر از نزدیکان خود را نیز در این راه از دست داد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز شهادت شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای بزرگ، فرهنگ ایستادگی و مقاومت را در تمام ملت‌های منطقه ترویج دادند بنابراین گرامیداشت یاد و خاطر و آنها وظیفه همه ما است.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار خاطرنشان کرد: خبر و خبرنگاری امروزه از مسائل مهم و ارزشمند است، باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد زیرا که امروزه دشمنان با ترفندهای رسانه‌ای سعی در وارونه جلوه دادن حقایق هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نوری تاکید کرد: بخش رسانه‌ای عمده جهان در دست صهیونیست‌ها است، و بنگاه‌های بزرگ خبرپراکنی را در اختیار دارند و اخبار و افکار جامعه را مهندسی می‌کنند.

وی بیان کرد: بعضی سکوهای مجازی تصاویر شهید اسماعیل هنیه را فیلتر کردند که مردم تصاویر این شهید بزرگوار را نتوانند در فضای مجازی بازنشر دهند و خبر غیرمهم را مهم جلوه و اخبار جعلی می‌سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha