جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
نماز جمعه بوشهر به روایت تصویر

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی به آثار شهادت هنیه اشاره کرد و گفت: آثار این ترور، اولا یکپارچگی هرچه بیشتر و افزایش قدرت جبهه مقاومت، ‌ثانیا اثبات حقانیت مواضع ایران و پرچمداری جبهه مقاومت برای ملت‌های مسلمان و سوم خونخواهی مقتدرانه ایران و مجازات سخت است که این رژیم را مهار و نابود خواهد کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه پیش از ظهر امروز در مصلای جمعه بوشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و حضور مردم بندر بوشهر برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با طرح این سوال که چرا دشمن صهیونیستی در چنین موقعیت زمانی و مکانی دست به ترور عالی‌ترین مقام جنبش حماس می‌زند، اظهار داشت: اولین دلیل اینکار رژیم منحوس صهیونیستی، استیصال و درماندگی و شکست‌های مفتضحانهٔ بعد از طوفان الاقصی است.

وی افزود: شکست در ابعاد نظامی، سیاسی، بین‌المللی، اقتصادی و اجتماعی امروز دامن‌گیر اعتبار این رژیم خبیث شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مواضع رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ترور اسماعیل هنیه در ایران آثار منحصر به فردی خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، به آثار شهادت هنیه اشاره کرد و گفت: آثار این ترور، اولا یکپارچگی هرچه بیشتر و افزایش قدرت جبهه مقاومت، ‌ثانیا اثبات حقانیت مواضع ایران و پرچمداری جبهه مقاومت برای ملت‌های مسلمان و سوم خونخواهی مقتدرانه ایران و مجازات سخت است که این رژیم را مهار و نابود خواهد کرد.

امام جمعه موقت بوشهر، با هشدار به آمریکای جنایت کار، تأکید کرد: دخالت شما در این مجازات سخت تاوان بزرگی را در پی خواهد داشت و همچون گذشته شکست‌های مفتضحانه‌ای را باید متحمل شوید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha