جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
هنیه

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و سید فؤاد شکر و درخواست استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مجازات عاملین این اقدام، بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود تلاش دارد از همه ظرفیت های موجود مرکز جهت دفع و رفع شبهات،اقدام نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و سید فؤاد شکر و درخواست استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مجازات عاملین این اقدام، بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود تلاش دارد از همه ظرفیت های موجود مرکز جهت دفع و رفع شبهات،اقدام نماید.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا

ذهن و ضمیر باورمندان به مقاومت و جهاد در راه خدا سرشار از تلاش و پیگیری برای تحقق آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین بوده است و شهادت هدف والا و غایت قصوی هر مجاهدی است که در این مسیر گام نهاده است.

ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و سید فؤاد شکر فرمانده جهادی و بزرگ حزب الله که منجر به شهادت ایشان گردید نیز عزت و عظمتی دیگر برای ایشان و مردم غزه مظلوم و جریان مقاومت آفرید و ایشان را به آرزوی خود رساند اما اقدام خبیثانه و ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی ناقض همه پروتکل های ملی و بین المللی بوده و هتک و نقض حریم جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است.

ما بر این باور هستیم که بر اساس سنت قطعی الهی، شهادت باعث استحکام و انسجام بیشتر جریان مقاومت شده و زوال ظلم و ظالمین را زودتر محقق خواهد کرد اما لازم است که از سوی همه جریان مقاومت مجازاتی سخت و پشیمان کننده در نظر گرفته شده و جمهوری اسلامی ایران نیز پاسخی کوبنده به هتک حریم خود دهد تا هیچ متجاوزی طمع تجاوز به این حریم را نداشته باشد.

در بستر چنین حوادثی، دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در صدد القای شبهه و تردید بوده و تلاش می کنند مردم و جریان مقاومت را دچار چالش های فکری و ذهنی نمایند.

انتظار است همه دلسوزان، دغدغه مندان و آحاد جامعه، مواظب شبهه پراکنی ها بوده و حمایت از جریان مقاومت را مدنظر داشته باشند.

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه ضمن تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه و سید فؤاد شکر و درخواست استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مجازات عاملین این اقدام، بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود تلاش دارد از همه ظرفیت های موجود مرکز جهت دفع و رفع شبهات،اقدام نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha