شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
حجت الاسلام کریمی

حوزه/ دبیر گروه‌های جهادی طلاب مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل گفت: فعالیت گروه‌های جهادی به صورت منظم و هفتگی در بخش عمرانی و در تعطیلات به صورت قرارگاه چند روزه در بخش های فرهنگی و تبلیغی ایجاد مواکب انجام می شود.

حجت الاسلام جابر گلی کریمی، دبیر گروه‌های جهادی طلاب مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در ساری اظهار داشت: دبیرخانه جهادی حوزه علمیه شهرستان بابل دارای ۹ گروه جهادی بوده که ۶ گروه جهادی وابسته به مدارس علمیه و سه گروه مستقل که با مدیریت طلاب جهادی مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: دبیرخانه جهادی طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان بابل از سال ۱۴۰۰ دایر گردیده و زیر مجموعه دبیرخانه گروه‌های جهادی و حوادث غیر مترقبه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور بوده و فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۸ با شروع ایام کرونا و تغسیل و تدفین و دوخت ماسک و لباس‌های بیمارستانی همراه با گند زدایی از معابر و بیمارستان‌ها منازل بیماران؛ تهیه ارزاق و دارو ها و پیگیری امورات بیماران کرونایی شروع به کار کرده و بعد از ایام کرونا فعالیت جهادی دوستان رنگ و بوی دیگری را گرفت، شروع به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی تبلیغی در سطح شهرستان با استان مازندران و حتی خارج از استان شده است.

حجت الاسلام کریمی افزود: الحمدالله فعالیت گروه‌ها به صورت منظم و هفتگی در بخش عمرانی و در تعطیلات به صورت قرارگاه چند روزه جاهایی که مورد نیاز هست در بخش های فرهنگی و تبلیغی ایجاد مواکب در مناسبت‌های ملی و مذهبی و بحث انتخابات و در بخش تبلیغی حضور گروه‌های مختلف در جای جای این شهرستان و استان و حتی خارج از استان در ایام ماه مبارک رمضان و ماه محرم در روستاهایی که روحانی و امام جماعت ندارد دوستان به صورت شبانه روزی در آن مناطق حاضر شده و مشغول به فعالیت تبلیغی می‌باشند.

وی گفت: در شهرستان بابل تمامی گروه‌ها مشغول به فعالیت بودند و الحمدالله گروه‌های بی‌نظیر و فوق العاده‌ای داشته و با تعاملی که با همدیگر دارند کارهای خوبی را رقم زده‌اند.

دبیر گروه‌های جهادی طلاب مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل اظهار داشت: در حال حاضر در تابستانی که در پیش رو داریم سه گروه مشغول برگزاری قرارگاه جهادی تابستانی عهد خدمت به نیت شهدای خدمت شهید جمهور در مناطق کم برخوردار و منازل افراد نیازمند در روستاها بوده و قرار بر اتمام کار به سرعت به نحو احسن می‌باشد.

حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: به خاطر حجم فعالیت زیاد و قابل توجه دوستان گروه‌های جهادی و انتشار آن به مدیریت حوزه‌های علمیه کشور این دبیرخانه به عنوان دبیرخانه برتر شهرستانی گروه‌های جهادی مدیریت های استانی سراسر کشور با اهدای لوح و جایزه از طرف حضرت آیت الله اعرافی مورد تقدیر و قدردانی در سومین اجلاسیه دبیرخانه گروه‌های جهادی مورخه سوم مرداد ۱۴۰۳ در شهر مقدس قم قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha