سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
نشست سیاسی بصیرتی بسیجیان حوزه حضرت زهرا (س)

حوزه/ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در جمع بسیجیان حوزه حضرت زهرا (س) گفت: با پشتوانه مردمی ایران و همه آزادی خواهان عالم، اسرائیل از بین خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست سیاسی بصیرتی بسیجیان حوزه حضرت زهرا (س) با موضوع آزادی فلسطین برگزار شد و سرهنگ پاسدار آیت الله قهرمان پور در این جلسه با اشاره به تاریخ تشکیل صهیونیسم گفت: اسرائیل برای سلطه بیشتر در عرصه سرزمینی، شروع به غصب زمین و خانه فلسطینی ها کرد تا با کوچ دادن اجباری آنها، رژیم منحوس خود را از نهر تا بحر گسترش دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه بدلیل خیانت برخی سران خود فروخته ی فلسطین، جنایت اسرائیل بر مردم غزه روز به روز بیشتر و اسرائیل نسبت به مردم فلسطین گستاخ تر و وحشی تر می شود.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: حماس و جهاد اسلامی در فلسطین عزتمندانه در برابر رژیم منحوس صهیونیستی مقاومت می‌کنند.

قهرمان پور عنوان کرد: برخی کشورهای مرتجع عربی، با سنگ اندازی در مسیر آزادی فلسطین، دست خیانت خود را به سوی رژیم صهیونیستی دراز کرده‌اند.

وی در پایان گفت: دست جبهه مقاومت با حمایت انقلاب اسلامی ایران، پرچم مبارزه با اسرائیل را برافراشته و تا نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha